Moro. Olen ajatellut vaihtaa autoni manuaalista automaatiksi. Kertokaa mitä kaikkea tuossa projektissa tulisi ottaa huomioon/vaihtaa ja mistä saisi edullisesti hyväkuntoisen tomaatin. Auto on e34 520 -95. Kiitos vastanneille
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 manuaali automaatiksi
Collapse
X
-
Originally posted by geggo9 View PostMoro. Olen ajatellut vaihtaa autoni manuaalista automaatiksi. Kertokaa mitä kaikkea tuossa projektissa tulisi ottaa huomioon/vaihtaa ja mistä saisi edullisesti hyväkuntoisen tomaatin. Auto on e34 520 -95. Kiitos vastanneille
joku voisi lisäillä listaan ne mitä unohdin
pääset helpolla jos ostat purkuauton josta saat kaiken tarvittavan ja vielä helpommalla kun ostat ehjän automaattivaihteisen ja myyt omasiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by Paabo View PostMiksi pitäisi vaihtaa automaatiksi? Varsinkin tuolla myllyllä ei automaatti kyllä herkistä tilannetta...
Toi vanha loota on ruvennu välillä heitteleen ykköstä pihalle kauheen
pamauksen kera..
Comment
-
-
En alkais vaihtamaan ellei ole vieressä luovuttaja-autoa mistä saa kaikki tarvittavat osat. Mutta jos jostais syystä alat värkkäämään niin itse olen tehnyt homman toisin päin eli automaatti manuaaliksi, joten joitain osia löytyy, kuten poljinpaketti, automaatin ohjausboxi, vaihdekeppi ja konsolilevy, perän kardaanin laippa ( automaatissa jostain syystä pienempi), starttikehä ja vetolevy + pultit (varsinaista vauhtipyrää ei tomaatissa ole). kardaania ei ole eikä ehyttä laatikkoa. Mutta en suosittele järjettömään hommaan ryhtymistä.316i e46 -04.
Ex. 525i e34 -91
Comment
-
Comment