Moro. Olen ajatellut vaihtaa autoni manuaalista automaatiksi. Kertokaa mitä kaikkea tuossa projektissa tulisi ottaa huomioon/vaihtaa ja mistä saisi edullisesti hyväkuntoisen tomaatin. Auto on e34 520 -95. Kiitos vastanneille
Moro. Olen ajatellut vaihtaa autoni manuaalista automaatiksi. Kertokaa mitä kaikkea tuossa projektissa tulisi ottaa huomioon/vaihtaa ja mistä saisi edullisesti hyväkuntoisen tomaatin. Auto on e34 520 -95. Kiitos vastanneille
kytkinpoljin pois (ehkä olikin tiedossa ;D ) moottorin johtosarjan, kick down nappulan ja tomaattilaatikon ohjausboksin tarviit (ehkä myös ecu:n tomaattimallista) + vautipyörä, "vetolevy" ja turbiini + tietty laatikko, mahdollisesti kartaani ja perä..
joku voisi lisäillä listaan ne mitä unohdin
pääset helpolla jos ostat purkuauton josta saat kaiken tarvittavan ja vielä helpommalla kun ostat ehjän automaattivaihteisen ja myyt omasi
Miksi pitäisi vaihtaa automaatiksi? Varsinkin tuolla myllyllä ei automaatti kyllä herkistä tilannetta...
Niin, mutta ei mul oo kiire mihinkään. Aina oon töihinki kerenny.
Toi vanha loota on ruvennu välillä heitteleen ykköstä pihalle kauheen
pamauksen kera..
En alkais vaihtamaan ellei ole vieressä luovuttaja-autoa mistä saa kaikki tarvittavat osat. Mutta jos jostais syystä alat värkkäämään niin itse olen tehnyt homman toisin päin eli automaatti manuaaliksi, joten joitain osia löytyy, kuten poljinpaketti, automaatin ohjausboxi, vaihdekeppi ja konsolilevy, perän kardaanin laippa ( automaatissa jostain syystä pienempi), starttikehä ja vetolevy + pultit (varsinaista vauhtipyrää ei tomaatissa ole). kardaania ei ole eikä ehyttä laatikkoa. Mutta en suosittele järjettömään hommaan ryhtymistä.
Comment