Viime syksynä bemu räkäs nesteet moottoritiellä ja lämmöt hieman korkialle, tästä päästäänkin kansipaffin vaihtoon. Moottorihan on tosiaan M40 1.8i
Ulkona joutu värkkäämään, joten remppa jäi näin tähän kesään ja nyt se pääsi vihdoin kunnolla liikkeelle. Kone alkaa olla kasaus vaiheessa ja rupesin tässä kummastelemaan erästä mäntää.
Kello 10-11 väliltä löytyy varsin mielenkiintoinen iskemä tai jokin.
Spekuloitu että joko valuvirhe, isketty johonkin tai jokin ollut välissä, mutta kun ei oikein.. sylinteri turhan nätissä kunnossa että jokin ois ollu välissä, valuvirhe varsin epätodennäköinen ja orkkismäntä, eikä tiettävästi koneremppaa tehty, joten tuskin iskettykään.
Oikea kysymys kuitenkin kuuluu, että onko mäntä edelleen käyttökelpoinen? Toki jos hyvää arvausta on mikä tuommosen aiheuttaa niin infoa tack.
Ulkona joutu värkkäämään, joten remppa jäi näin tähän kesään ja nyt se pääsi vihdoin kunnolla liikkeelle. Kone alkaa olla kasaus vaiheessa ja rupesin tässä kummastelemaan erästä mäntää.
Kello 10-11 väliltä löytyy varsin mielenkiintoinen iskemä tai jokin.
Spekuloitu että joko valuvirhe, isketty johonkin tai jokin ollut välissä, mutta kun ei oikein.. sylinteri turhan nätissä kunnossa että jokin ois ollu välissä, valuvirhe varsin epätodennäköinen ja orkkismäntä, eikä tiettävästi koneremppaa tehty, joten tuskin iskettykään.
Oikea kysymys kuitenkin kuuluu, että onko mäntä edelleen käyttökelpoinen? Toki jos hyvää arvausta on mikä tuommosen aiheuttaa niin infoa tack.
Comment