Joo eli kyseessä on vuosimallin 91 M5 mikä on tolla S38B36 tekniikalla.
Ongelma 1: Ajotietokone herjaa kokoajan että öljymäärä tunnistin viallinen? Ollut ehjä ennen kone remppaa mutta nyt tietokone väittää toisin. Kokeiltu on toisellakin tunnistimella ja tietokone herjasi edelleen. Tosin tuo kokeilu tapahtui anturin upottamalla bensaan mutta kuitenkin niin että se sisällä oleva koho oli siinä kohdassa missä sen pitäisikin olla? Onko kuitenkin näin että toimii vain öljyn kanssa vai pitääkö tuo koodi nollata tuolta jollain koneella? Laakkosella ja Bemu Oy:ssä eivät osanneet varmaa tietoa antaa.
Ongelma 2: Pissapoika ei toimi. Tuossahan nuo kaksi erillistä säiliötä eikä kumpikaan sano yhtään mitään. Tämäkin toiminut moitteitta ennen mutta yks kaks ei toimi enää. Onko tuonne jotain omaa relettä minkä kautta virta menee tonne? Vai onkohan mahdollista että kummatkin on paskana samaan aikaan?
Ongelma 3: Kytkin vittuilee. Välillä toimii ja välillä ei. Eli poljin jää pohjaan/ei palaudu, eikä ainakaan irroita? Onko näissä tuo kytkimen nestesäiliö samassa tuon jarruneste säiliön kanssa niinkuin e30:ssä vai onko näissä olemassa erillinen säiliö? Sen verran tiivis kokonaisuus tuo konehuone ettei siellä juurikaan näekkään mitään. Tai voiko olla että tehostaja olis entinen? Ja missäköhän tuo olis?
Eiköhän siinä ole noi suurimmat ongelmat taas tälle kerralle. Toivottavasti joku osaa vastata.
Ongelma 1: Ajotietokone herjaa kokoajan että öljymäärä tunnistin viallinen? Ollut ehjä ennen kone remppaa mutta nyt tietokone väittää toisin. Kokeiltu on toisellakin tunnistimella ja tietokone herjasi edelleen. Tosin tuo kokeilu tapahtui anturin upottamalla bensaan mutta kuitenkin niin että se sisällä oleva koho oli siinä kohdassa missä sen pitäisikin olla? Onko kuitenkin näin että toimii vain öljyn kanssa vai pitääkö tuo koodi nollata tuolta jollain koneella? Laakkosella ja Bemu Oy:ssä eivät osanneet varmaa tietoa antaa.
Ongelma 2: Pissapoika ei toimi. Tuossahan nuo kaksi erillistä säiliötä eikä kumpikaan sano yhtään mitään. Tämäkin toiminut moitteitta ennen mutta yks kaks ei toimi enää. Onko tuonne jotain omaa relettä minkä kautta virta menee tonne? Vai onkohan mahdollista että kummatkin on paskana samaan aikaan?
Ongelma 3: Kytkin vittuilee. Välillä toimii ja välillä ei. Eli poljin jää pohjaan/ei palaudu, eikä ainakaan irroita? Onko näissä tuo kytkimen nestesäiliö samassa tuon jarruneste säiliön kanssa niinkuin e30:ssä vai onko näissä olemassa erillinen säiliö? Sen verran tiivis kokonaisuus tuo konehuone ettei siellä juurikaan näekkään mitään. Tai voiko olla että tehostaja olis entinen? Ja missäköhän tuo olis?
Eiköhän siinä ole noi suurimmat ongelmat taas tälle kerralle. Toivottavasti joku osaa vastata.
Comment