Noniin reilu 3kk menny ja eilen aloin purkamaan tuota. Jakopää on nyt esillä, mutta muutama asia vaivaa.
On nimittäin ne kirkkaat merkit alemmassa ketjussa ihan eri paikassa, kuin mitä ohjeessa. Pumpun rattaassa olevan pisteen ja laatan ero noin neljä lenkkiä ja alemman rattaan ero viisi tarkottaako automaattisesti sitä, että ketju hypännyt, vai voisko olla väärin kasattu. Ajoitus tuntuu kyllä löytyvän kohilleen, olettaen, että osasin sen oikein katsoa. Lukitsin kampiakselin poranterällä ja nokan akselissa olevat suorat on vinkkelissä kannen tason kanssa? nokan lukitustyökalua ei nyt oo käsillä. jone kuitenkin pyörii ihan normaalin oloisesti. Laahaimessa oli kyllä erikoisia jälkiä, että kaikki siellä ei oo kohdillaan.. Kiristin kuitenkin oli ehjän oloinen, mutta ei mikään älyttömän jäykkä.
On nimittäin ne kirkkaat merkit alemmassa ketjussa ihan eri paikassa, kuin mitä ohjeessa. Pumpun rattaassa olevan pisteen ja laatan ero noin neljä lenkkiä ja alemman rattaan ero viisi tarkottaako automaattisesti sitä, että ketju hypännyt, vai voisko olla väärin kasattu. Ajoitus tuntuu kyllä löytyvän kohilleen, olettaen, että osasin sen oikein katsoa. Lukitsin kampiakselin poranterällä ja nokan akselissa olevat suorat on vinkkelissä kannen tason kanssa? nokan lukitustyökalua ei nyt oo käsillä. jone kuitenkin pyörii ihan normaalin oloisesti. Laahaimessa oli kyllä erikoisia jälkiä, että kaikki siellä ei oo kohdillaan.. Kiristin kuitenkin oli ehjän oloinen, mutta ei mikään älyttömän jäykkä.
Comment