Eli kuutosen moottori on ja sahuuttaa kuumana käyntiin?? Vaihoin jo ruiskun lämpötila anturin kun luulin ite että ois siinä vika mut ei auttana!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 sahuuttaa kuumana käyntiin??
Collapse
X
-
Millä moottorilla M20/M50?
Itsellä samaa ongelmaa e32 M30, mutta esiintyy todella harvoin ja noin 30min ajon jälkeen startatessa. Vaihdoin bensapaineen säätimen, mutta ei tainnut olla vaikutusta.
Joten parempia ideoita kaivataan täälläkin! Mites virranjakaja ja pyörijä? Voiko aiheuttaa tämmöstä?BMW 328 Ci -00
-
-
Originally posted by -BMW- View PostMillä moottorilla M20/M50?
Itsellä samaa ongelmaa e32 M30, mutta esiintyy todella harvoin ja noin 30min ajon jälkeen startatessa. Vaihdoin bensapaineen säätimen, mutta ei tainnut olla vaikutusta.
Joten parempia ideoita kaivataan täälläkin! Mites virranjakaja ja pyörijä? Voiko aiheuttaa tämmöstä?
Comment
-
-
Originally posted by Lapa735ia View PostJoko tuo, tai mahdollisesti bensalinjan takaiskuventtiili vuotaa.Myyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEikös takaiskun vuoto sahuuttaisi kylmänäkin?
En enää muista mikä oli ko. sivun osoite, niin ei voi tähän hätään tarkistaa.
Ja tuli laitettua oma auto silloin menemään, niin ei tullut sitten tuota vikaa korjattuakaan.
Löytyi sittenkin tuo sivu. http://www.bmwe34.net/E34main/Trouble/535ihot_start.asp
Tuossa ainakin mainitaan, että olisi samaa oiretta, oli sitten kyseessä suutin, tai takaisku.E39 525 TDSA touring
Ex: E39 523ia touring, E34 525ia touring, E34 535i, E32 735
Comment
-
-
Originally posted by JJT View PostEikös takaiskun vuoto sahuuttaisi kylmänäkin?
Comment
-
-
Originally posted by chevy1 View PostKylmänä lähtee ku palmun alta! onko siinä mitään valmista paineyhdettä mistä vois mitata sen että pitääkö se ne paineet? Kiinnitin myös siihen huomiota että lämpimänä käynnistettäessä tupsauttaa aikasta mustat savut! Onko mahollista että se meinais kuolla pensaan?????BMW e36 316i Turbo Compact
Comment
-
-
Ja tänne myös vinkkiä tuohon satunnaiseen kuumana sahuuttamiseen.
Luulis että jos kyseessä olis suutinten vuoto tai se takaiskuventtiili, niin lähtis aina enemmän tai vähemmän huonosti lämpimänä käyntiin.
Lisätään nyt vielä että, kun joutuu sahaamaan niin ikäänkuin lupaa siinä normaalissa kohtaa lähteä käyntiin, mutta sitten hyytyy uudestaan ja saa kolme, neljä sekunttia sahata lisää ennen kun lähtee. Aina kuitenkin ekalla lähtee.
Nolottaa julkisilla paikoilla.
Joku anturiko? Mikä?
Edit: nii ja koneena M20B25E61 525xda -08
Comment
-
Comment