Itsellä samaa ongelmaa e32 M30, mutta esiintyy todella harvoin ja noin 30min ajon jälkeen startatessa. Vaihdoin bensapaineen säätimen, mutta ei tainnut olla vaikutusta.
Joten parempia ideoita kaivataan täälläkin! Mites virranjakaja ja pyörijä? Voiko aiheuttaa tämmöstä?
Itsellä samaa ongelmaa e32 M30, mutta esiintyy todella harvoin ja noin 30min ajon jälkeen startatessa. Vaihdoin bensapaineen säätimen, mutta ei tainnut olla vaikutusta.
Joten parempia ideoita kaivataan täälläkin! Mites virranjakaja ja pyörijä? Voiko aiheuttaa tämmöstä?
Katoin jo tulpat ja sytkä himmelit mutta ne ol kunnossa. Niin se moottori on kaks puolikas kakstoista tappinen!!!!!
En päätäni pantiksi menisi kyllä laittamaan, mutta kun omassa m30:ssä oli tuota lämpimänä sahaamis vikaa, niin joltain e34:n laittosivulla oli juttua, että jos tuo venttiili vuotaa, niin joutuu lämpimänä sahaamaan.:think
En enää muista mikä oli ko. sivun osoite, niin ei voi tähän hätään tarkistaa.
Ja tuli laitettua oma auto silloin menemään, niin ei tullut sitten tuota vikaa korjattuakaan.
Kylmänä lähtee ku palmun alta! onko siinä mitään valmista paineyhdettä mistä vois mitata sen että pitääkö se ne paineet? Kiinnitin myös siihen huomiota että lämpimänä käynnistettäessä tupsauttaa aikasta mustat savut! Onko mahollista että se meinais kuolla pensaan?????
Kylmänä lähtee ku palmun alta! onko siinä mitään valmista paineyhdettä mistä vois mitata sen että pitääkö se ne paineet? Kiinnitin myös siihen huomiota että lämpimänä käynnistettäessä tupsauttaa aikasta mustat savut! Onko mahollista että se meinais kuolla pensaan?????
vois aatella että musta savu on palamatonta bensaa, palamatonta bensaa tulee kun sitä bensaa on liikaa tai se tulee väärään aikaan, josta voisi päätellä että suuttimet olis vuotanu bensaa. Tämmöstä ajatusleikkiä?
Mulla oli myös sama vika m20b20 ja huomattava parannus käyntiinlähtöön tuli kun vaihdoin suuttimet. Suuttimiksi tyrkkäsin m50b20 suuttimet ja hyvin on pelannu niillä.
Euro-spec supra tt
e60 530i
audi 100 2.6Q
honda cbr 954
Olisiko vielä ehdotuksia kun tuo 730i tekee tuota, että saa sahata vain silloin tällöin lämpimänä käynnistäessä? Enkä ole huomannut mitään savutusta tms...
Ja tänne myös vinkkiä tuohon satunnaiseen kuumana sahuuttamiseen.
Luulis että jos kyseessä olis suutinten vuoto tai se takaiskuventtiili, niin lähtis aina enemmän tai vähemmän huonosti lämpimänä käyntiin.
Lisätään nyt vielä että, kun joutuu sahaamaan niin ikäänkuin lupaa siinä normaalissa kohtaa lähteä käyntiin, mutta sitten hyytyy uudestaan ja saa kolme, neljä sekunttia sahata lisää ennen kun lähtee. Aina kuitenkin ekalla lähtee.
Nolottaa julkisilla paikoilla.
Comment