.........
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525tdsa vikoihin kaivataan apuja.
Collapse
X
-
Originally posted by Laksu89 View Posten tiiä oisko sielä se anturi joka lukee kierrokset jotenkin hajalla(lukee vauhtipyörältä kierrokset)!! Mittaristo ainkin lukee kierrokset sieltä ja pumppu samoten!!:think
Comment
-
-
Originally posted by pwd83 View PostTaas lisää mietteitä. Saatiin vika koodit nollattua ja toi 29 speed signal oli ainoa joka uusiuitui. Kuuluuko näissä olla koneen luonne semmonen että kuolee ylä kierroksilla? Siis ei kuole mutta teho hiipuu 4000 jälkeen? Näin mulle kerrottiin. Mutta tossa omassa voimaa tulee ihan loppuun asti. Tossa pohdiskelin tota kulku puolta muutenkin ku ei ole kokemusta noista eikä mitään mihin verrata. Kävin just viivalla e39 525tds manuaalin kanssa 20kmh-160kmh ja jäi kyllä e39 reippaasti. Pitäiskö e34 tdsa vs e39 525tds ero olla vakiona mikä?
Comment
-
-
speed signal on se anturi startin alla , mittaa käyntinopeutta , osa 15 http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=11&fg=10
jos anturia siirtää liian syvälle , hammaskehän tapit rikkoo anturin startatessa
jos anturia siirtää liian ulos , auto ei käynnisty (tai moottori ottaa täydet kierrokset)
Comment
-
-
Tuosta laatikko ongelmasta sen verran, että tarkasta välittömästi, että laatikossa on tarpeeksi öljyä ja itse kyllä oman kokemuksen kautta veisin suoraan öljynvaihtoon. Itsellä oli edellisessä samankaltaiset ongelmat ja loppujen lopuksi laatikko porsi täydellisesti hajalle.Mercedes-Benz V250cdi Bluetec W447 -15
Ex:
Toyota Land Cruiser J150, Executive 7p. -10
BMW 530d xDrive A F11 -11
BMW X5 M-Sport individual E70 -08
Mercedes-Benz E270cdi S211 -03
BMW 530dA touring E39 -02
BMW 525 tdsa Touring E34 -94
Toyota avensis 2.0TD wagon -99
Audi 100 2.8 V6 -91
Nissan micra 1.0 -86
Comment
-
-
Originally posted by PVBasstard View PostTuosta laatikko ongelmasta sen verran, että tarkasta välittömästi, että laatikossa on tarpeeksi öljyä ja itse kyllä oman kokemuksen kautta veisin suoraan öljynvaihtoon. Itsellä oli edellisessä samankaltaiset ongelmat ja loppujen lopuksi laatikko porsi täydellisesti hajalle.
Kiitos. täytyy käydä heti huomenna.
Comment
-
Comment