Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 525tdsa vikoihin kaivataan apuja.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pwd83
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 1004
    • Espoo

    e34 525tdsa vikoihin kaivataan apuja.

    .........
    Last edited by pwd83; 25-04-2010, 12:33.
  • Laksu89
    Bimmer Rookie
    • Sep 2008
    • 86
    • yka/tampere

    #2
    en tiiä oisko sielä se anturi joka lukee kierrokset jotenkin hajalla(lukee vauhtipyörältä kierrokset)!! Mittaristo ainkin lukee kierrokset sieltä ja pumppu samoten!!:think

    Comment

    • pwd83
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 1004
      • Espoo

      #3
      aapuuva

      Comment

      • pwd83
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2004
        • 1004
        • Espoo

        #4
        Originally posted by Laksu89 View Post
        en tiiä oisko sielä se anturi joka lukee kierrokset jotenkin hajalla(lukee vauhtipyörältä kierrokset)!! Mittaristo ainkin lukee kierrokset sieltä ja pumppu samoten!!:think
        Niin vai onko toi speed signal jotenkin auton/laatikon nopeuteen liittyvä juttu?

        Comment

        • pwd83
          Bimmer Enthusiast
          • Jan 2004
          • 1004
          • Espoo

          #5
          .........
          Last edited by pwd83; 25-04-2010, 12:34.

          Comment

          • pwd83
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 1004
            • Espoo

            #6
            .........
            Last edited by pwd83; 25-04-2010, 12:34. Reason: tietoa löytyi

            Comment

            • salsal
              Bimmer Rookie
              • Sep 2007
              • 38
              • Lahti

              #7
              Originally posted by pwd83 View Post
              Taas lisää mietteitä. Saatiin vika koodit nollattua ja toi 29 speed signal oli ainoa joka uusiuitui. Kuuluuko näissä olla koneen luonne semmonen että kuolee ylä kierroksilla? Siis ei kuole mutta teho hiipuu 4000 jälkeen? Näin mulle kerrottiin. Mutta tossa omassa voimaa tulee ihan loppuun asti. Tossa pohdiskelin tota kulku puolta muutenkin ku ei ole kokemusta noista eikä mitään mihin verrata. Kävin just viivalla e39 525tds manuaalin kanssa 20kmh-160kmh ja jäi kyllä e39 reippaasti. Pitäiskö e34 tdsa vs e39 525tds ero olla vakiona mikä?
              Kyllähän tuon moottorin kuuluu vetää sinne huippukierroksille asti. Tuo 4000rpm jälkeen tapahtuva "hyytyminen" koskee omien kokemuksieni mukaan lähinnä nelisylinterisiä suoraruiskutteisia dieseleitä, kun huipputeho saavutetaan ~4000rpm ja tehokäyrä lähtee sen jälkeen laskuun.

              Comment

              • 525 TD
                Bimmer Fanatic
                • Jan 2005
                • 281
                • IISALMI

                #8
                speed signal on se anturi startin alla , mittaa käyntinopeutta , osa 15 http://www.realoem.com/bmw/showparts...68&hg=11&fg=10

                jos anturia siirtää liian syvälle , hammaskehän tapit rikkoo anturin startatessa

                jos anturia siirtää liian ulos , auto ei käynnisty (tai moottori ottaa täydet kierrokset)

                Comment

                • PVBasstard
                  Bimmer Rookie
                  • Oct 2006
                  • 130
                  • Oulu Rock City

                  #9
                  Tuosta laatikko ongelmasta sen verran, että tarkasta välittömästi, että laatikossa on tarpeeksi öljyä ja itse kyllä oman kokemuksen kautta veisin suoraan öljynvaihtoon. Itsellä oli edellisessä samankaltaiset ongelmat ja loppujen lopuksi laatikko porsi täydellisesti hajalle.
                  Mercedes-Benz V250cdi Bluetec W447 -15

                  Ex:
                  Toyota Land Cruiser J150, Executive 7p. -10
                  BMW 530d xDrive A F11 -11
                  BMW X5 M-Sport individual E70 -08
                  Mercedes-Benz E270cdi S211 -03
                  BMW 530dA touring E39 -02
                  BMW 525 tdsa Touring E34 -94
                  Toyota avensis 2.0TD wagon -99
                  Audi 100 2.8 V6 -91
                  Nissan micra 1.0 -86

                  Comment

                  • pwd83
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 1004
                    • Espoo

                    #10
                    Originally posted by PVBasstard View Post
                    Tuosta laatikko ongelmasta sen verran, että tarkasta välittömästi, että laatikossa on tarpeeksi öljyä ja itse kyllä oman kokemuksen kautta veisin suoraan öljynvaihtoon. Itsellä oli edellisessä samankaltaiset ongelmat ja loppujen lopuksi laatikko porsi täydellisesti hajalle.

                    Kiitos. täytyy käydä heti huomenna.

                    Comment

                    • pwd83
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jan 2004
                      • 1004
                      • Espoo

                      #11
                      .......
                      Last edited by pwd83; 25-04-2010, 12:33.

                      Comment

                      • pwd83
                        Bimmer Enthusiast
                        • Jan 2004
                        • 1004
                        • Espoo

                        #12
                        Kertokaa vielä että mikä tuo start of ignition transmitter koodi on? Onko kyseessä anturi joka on yhden suuttimen yhteydessä?

                        Comment

                        • pwd83
                          Bimmer Enthusiast
                          • Jan 2004
                          • 1004
                          • Espoo

                          #13
                          Tosta egr systeemistä haluaisin myös kysyä että jos ton ohkasen letkun kellolta vaan tulpaa laakerikuulalla ja laittaa takaisin. Niin pitäiskö auttaa jotain vai kenties onko jostain syystä huono idea?

                          Comment

                          Working...
                          X
                          😀
                          🥰
                          🤢
                          😎
                          😡
                          👍
                          👎