Terve,
Autoni on BMW 518i e34 m40 -90.
Sylinterikansi oli hiottavana ja nyt on auto koottuna, pariin otteeseen käynnistetty, muutamia kilometrejä ajettu.
Ongelmana on vain se, että jäähdytysnestekulutus on suuri.
Ulkopuolista jäähdytysnestevuotoa ei esiinny ja paisuntasäiliöön ei pukkaa painetta. Jäähdytysjärjestelmä on ilmattu ja kabiiniin pukkaa lämpöä normaalisti.
Pitääkö pelätä hiotun sylinterikannen olevan halki ja kuinka tarkasti moottorihiomoilla sylinterikansi tarkastetaan mahdollisten halkeamien takia?
Kiitos näin etukäteen vinkeistä/ohjeista!
Autoni on BMW 518i e34 m40 -90.
Sylinterikansi oli hiottavana ja nyt on auto koottuna, pariin otteeseen käynnistetty, muutamia kilometrejä ajettu.
Ongelmana on vain se, että jäähdytysnestekulutus on suuri.
Ulkopuolista jäähdytysnestevuotoa ei esiinny ja paisuntasäiliöön ei pukkaa painetta. Jäähdytysjärjestelmä on ilmattu ja kabiiniin pukkaa lämpöä normaalisti.
Pitääkö pelätä hiotun sylinterikannen olevan halki ja kuinka tarkasti moottorihiomoilla sylinterikansi tarkastetaan mahdollisten halkeamien takia?
Kiitos näin etukäteen vinkeistä/ohjeista!
Comment