Elikkäs kestääkö e34:sessa hitsattu lukkoperä??? auto on 520 vm -89. Hajoaako vetarit tai perä??? vai perän ripustukset tai jotain muuta??? Toiset sanoo että kestää ja toiset taas sanoo että ei. EI viitsi lähteä hitsailemaan ennen kun sais vähän parempaa tietoa asiasta. Jos jollain olis kokemusta näistä e34:n hitsilukoista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34: kemppilukko?
Collapse
X
-
Originally posted by oivabmw View PostElikkäs kestääkö e34:sessa hitsattu lukkoperä??? auto on 520 vm -89. Hajoaako vetarit tai perä??? vai perän ripustukset tai jotain muuta??? Toiset sanoo että kestää ja toiset taas sanoo että ei. EI viitsi lähteä hitsailemaan ennen kun sais vähän parempaa tietoa asiasta. Jos jollain olis kokemusta näistä e34:n hitsilukoista.
Jarno2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Originally posted by petrolhead View PostIlmottele foorumilla sitte missä päin meinaat ajella kenppilukolla ni tietää pysyä pois samoilta tieosuuksilta.
Jarno
Comment
-
-
herrakani
Jos käyttökokemuksia kaipaat, niin toimii jotenkuten sellaisessa vehkeessä missä tukivarsien kumit ja renkaat antaa periksi enemmän kun pitäisi. Ehjillä tukivarsilla ja matalaprofiilisilla kumeilla kempillä ajaminen on aika sietämätön kokemus. En missään nimessä suosittele. Käytännössä toisen puolen takarengas jarruttaa koko käännöksen ajan aina.
Riskit: Vetarin katkeaminen, hitsausten repeäminen, pinjonin katkeaminen.
Jos mikä tahansa noista tapahtuu ni pääset hinausautohommiin, yleensä rikkonainen perä ei pyöri.
Eli doable, mutta hinta on kova.
Comment
Comment