Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34: kemppilukko?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • oivabmw
    Newbiemmer
    • Jan 2009
    • 6
    • helsinki

    E34: kemppilukko?

    Elikkäs kestääkö e34:sessa hitsattu lukkoperä??? auto on 520 vm -89. Hajoaako vetarit tai perä??? vai perän ripustukset tai jotain muuta??? Toiset sanoo että kestää ja toiset taas sanoo että ei. EI viitsi lähteä hitsailemaan ennen kun sais vähän parempaa tietoa asiasta. Jos jollain olis kokemusta näistä e34:n hitsilukoista.
  • Tomi T
    BTCF Member
    • Apr 2003
    • 3831
    • Nokia

    #2
    Älä hitsaa.. Searchilla löytynee juttua jos ihan tosissaan kyselet
    ½ BMW i4 M50 Sunset orange metallic '24
    ½ BMW 335i xDrive E92 M-sport Saphirschwarz metallic '09
    BMW 750iL E32 Diamantschwarz metallic '93
    BMW X5 3.0d E53 Sterling-grau metallic '05

    ex. 53*BMW

    Comment

    • kuukankorpi
      Bimmer Fanatic
      • Feb 2004
      • 634

      #3
      Kyllähän hyvin hitsattu perä kestää.Jotain muuta kylläkin saattaa hajota.Mitähän varten moista hommaa suunnittet?Kadulle aivan mahdoton ja laiton viritys ja tehoa tuossa pelissä ei ole jotta vois driffinkiä harrastaa suljetulla alueella?

      Comment

      • petrolhead
        Moderator
        • Feb 2004
        • 13793
        • Hyvinkää

        #4
        Originally posted by oivabmw View Post
        Elikkäs kestääkö e34:sessa hitsattu lukkoperä??? auto on 520 vm -89. Hajoaako vetarit tai perä??? vai perän ripustukset tai jotain muuta??? Toiset sanoo että kestää ja toiset taas sanoo että ei. EI viitsi lähteä hitsailemaan ennen kun sais vähän parempaa tietoa asiasta. Jos jollain olis kokemusta näistä e34:n hitsilukoista.
        Ilmottele foorumilla sitte missä päin meinaat ajella kenppilukolla ni tietää pysyä pois samoilta tieosuuksilta.

        Jarno
        2015 VW Crafter
        1984 BMW 316
        2009 Kawasaki Ninja 250RRR
        petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
        "Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".

        Comment

        • Zanne81
          Bimmer Rookie
          • May 2008
          • 43

          #5
          Originally posted by petrolhead View Post
          Ilmottele foorumilla sitte missä päin meinaat ajella kenppilukolla ni tietää pysyä pois samoilta tieosuuksilta.

          Jarno
          No ei kai tämä välttämättä ole julkiseen liikenteeseen tulossa.. Saahan lukon hitsailla kun ei vain ajele yleisillä teillä sillä :think

          Comment

          • Guest's Avatar

            #6
            Jos käyttökokemuksia kaipaat, niin toimii jotenkuten sellaisessa vehkeessä missä tukivarsien kumit ja renkaat antaa periksi enemmän kun pitäisi. Ehjillä tukivarsilla ja matalaprofiilisilla kumeilla kempillä ajaminen on aika sietämätön kokemus. En missään nimessä suosittele. Käytännössä toisen puolen takarengas jarruttaa koko käännöksen ajan aina.

            Riskit: Vetarin katkeaminen, hitsausten repeäminen, pinjonin katkeaminen.

            Jos mikä tahansa noista tapahtuu ni pääset hinausautohommiin, yleensä rikkonainen perä ei pyöri.

            Eli doable, mutta hinta on kova.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎