Elikkä kyseessä on 520 touring vm92 kone on lastutettu m50b20 vanos
Mietin tuossa paripäivää sitten ajaessani moottoritiellä 100km/h että kylläpä on 6-koneeksi paljon kierroksia koneessa. n 3500rpm
Kaverilla on 5vaihteinen 2.0l Doch sierra ja siinä moottoritiellä 100km/h:n vauhdissa reilu 2000rpm.. Ja muillakaan kavereilla ei noin hurjia kierroksia ole noissa vauhdeissa
Kaipaisin vastausta että onko tuo ihan normaalia että on noin paljon kierroksia. Vai onko esimerkiksi merkki siitä että alkaa olemaan kytkimen vaihdon aika?
normaali ajossa ei kuulosta kuitenkaan että kytkin luistaisi
Ja vielä yksi muu kysymys..
Onko kellään aavistusta että mikä mahtaa olla vikana takakontinluukun avattavassa lasissa. Kahvasta käännettäessä surahtaa solenoidi tms samaan tapaan kuin itse takakonttia avattaessa mutta lasi ei vain suostu aukeamaan..?
Mietin tuossa paripäivää sitten ajaessani moottoritiellä 100km/h että kylläpä on 6-koneeksi paljon kierroksia koneessa. n 3500rpm
Kaverilla on 5vaihteinen 2.0l Doch sierra ja siinä moottoritiellä 100km/h:n vauhdissa reilu 2000rpm.. Ja muillakaan kavereilla ei noin hurjia kierroksia ole noissa vauhdeissa
Kaipaisin vastausta että onko tuo ihan normaalia että on noin paljon kierroksia. Vai onko esimerkiksi merkki siitä että alkaa olemaan kytkimen vaihdon aika?
normaali ajossa ei kuulosta kuitenkaan että kytkin luistaisi
Ja vielä yksi muu kysymys..
Onko kellään aavistusta että mikä mahtaa olla vikana takakontinluukun avattavassa lasissa. Kahvasta käännettäessä surahtaa solenoidi tms samaan tapaan kuin itse takakonttia avattaessa mutta lasi ei vain suostu aukeamaan..?
Comment