Kokeillaan nyt kepillä jäätä jos jollain sattuis olemaan tietoa.Ongelma on sellanen että ilmastoinnin ja sisäilman kierrätys ei lähde päälle, nappeihin ei syty valoja.Välillä syttyy kun auton on juuri käynnistäny ja sitten hetken päästä sammuu.Yritin searchillä mut ei oikein löytyny vastaavaa.Onko tietoa vai viedäkö suoraan pajalle.Niin ja ilmastointi on täytetty n.kuukaus sitten eikä automaattinen. :juo :juo
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 ilmastointi temppuilee
Collapse
X
-
Re: e34 ilmastointi temppuilee
Originally posted by hogeKokeillaan nyt kepillä jäätä jos jollain sattuis olemaan tietoa.Ongelma on sellanen että ilmastoinnin ja sisäilman kierrätys ei lähde päälle, nappeihin ei syty valoja.Välillä syttyy kun auton on juuri käynnistäny ja sitten hetken päästä sammuu.Yritin searchillä mut ei oikein löytyny vastaavaa.Onko tietoa vai viedäkö suoraan pajalle.Niin ja ilmastointi on täytetty n.kuukaus sitten eikä automaattinen. :juo :juo
Comment
-
-
No niin nyt on ollu aikaa tutkia.Ei vaikuta onko lämpösessä vai ei.Katkasija vois olla kunnossa?Sulakkeet kun ottaa hetkeks irti niin silloin syttyy ilmastoinnin valo,n.20sek. ja sammuu samoin sisäilman kierrätys.Kun ei oo oikein tietoa saatika taitoa niin onx noissa releeitä jos on niin missä?
Comment
-
-
No eipä tarvi, kävin näyttämässä pajalla ja tuomio oli että on vuotanu tavarat pihalle.Kompuran putkien tiivisteet ja kenno paskana.Kallis remppa, ei takuuta pitääkö sittenkään.Onnex oli autoliikkeen kanssa kirjallinen sopimus että ilmastoinnin pitää toimia (huollettiin kun ostin kärryn).Joten korjataan kerran.Itse en lähtis maksaan, hintaarvio oli 600€-1000€.
Comment
-
-
Mulla teki samaa automaattinen ilmastointi. Kylläkään vika ei ollut itse ilmastoinnissa. Puhallinmoottori ei toiminut, koska ns. "miekka" oli hajalla. Lämppärin valot sytty ja sammui itsestään jonkun ajan kuluttua. Otin miekan irti (keskikonsolissa)ja kaveri kolvas liitokset uudelleen"kylmäjuotoksia" ei maksanut paljoa
Comment
-
Comment