Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 lesjöfors madallussarjan jouset - onko kokemuksia?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juhis
    BTCF Honorary Member
    • Jul 2002
    • 19175
    • -

e34 lesjöfors madallussarjan jouset - onko kokemuksia?

onko kellään kokemuksia e34 malleihin sopivista Lesjöfors merkkisistä madallussarjan jousista? TÜV papereiden mukaan madallus on 30mm. minkä verran sarja madaltaa käytännössä? entä ajettavuus?

tilasin alunperin erilaiset jouset, tai koko alustasarjan, mutta minulle tuli vahingossa väärä sarja enkä ole halunnut asentaa vääriä jousia paikoilleen. mielenkiinnosta kuitenkin haluaisin tietää jos jollakin on käytännön kokemusta tuollaisista jousista..

kun olen kuullut monenlaista eri automerkkeihin liittyen. kuulemma saattavat madaltaa todella paljonkin vaikka luvattu vain 30 - 50mm madallus..
    All good things come to those who wait.

Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group

Sound Factory Bar & Nightclub

Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
  • Dr_ink
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2003
    • 402
    • Vantaa

ok ovat... muistaakseni ainakin mersu ja saattaa olla että jopa hiukan jalompi bmwkin käyttää kyseisen merkkisiä jousia ensiasennusjousina...ainakin mersu.
    - Trying is the first step towards Failure -

Comment

• Juhis
      BTCF Honorary Member
      • Jul 2002
      • 19175
      • -

kiinnostaisi lähinnä tietää että jos on käytännön kokemuksia että paljonko tuollainen sarja madaltaa..

Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.

Comment

• Dr_ink
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2003
        • 402
        • Vantaa

aika lailla sen 30mm ok ajettavuus. ei mitään pahaa sanottavaa...

Comment

• Juhis
          BTCF Honorary Member
          • Jul 2002
          • 19175
          • -

minkä verran se sarja madalsi?? se lähinnä kiinnostaa? siis todellakin vain tuon 30mm vai kenties enemmän?? tai minkä näköinen autosta tuli??

ongelma on siis että mulle piti tulla ensin 75/40 sarja.. ei saanut.. sitten 80/40mm sarja.. mutta tulikin väärät jouset saksasta.. ja sieltä väittivät että kyllä tuo sarja madaltaisi enemmän kuin 30mm.. ja 30mm madallus ei todellakaan riitä minulle..

Comment

• Dr_ink
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2003
            • 402
            • Vantaa

No se madalsi sen noin 30mm en ollut viivottimen kanssa mittaamassa...autosta tuli hyvännäköinen, ainakin mun silmään. eli ei siis mikään mäyräkoira mitä ilmeisesti itse tavoittelet. ota jouset pois ni saat sen maihin!

Comment

• Juppe
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2002
              • 4541
              • TURKU

Compactissa madalsi takapäätä varmaan 2cm enemmän ku etupäätä. Oli tosi siisti :shock: Edellisten autojen perusteella noista jousista voi sanoa et ovat hyvät ajaa jos vaan medallus osuu kohdalleen. Ei oo liian kovat.

Comment

• ZoMbiE
                Bimmer Enthusiast
                • Nov 2003
                • 2583
                • Lohja, Virkkala

, mutta pakko mainita että broidi oli ennen lesjöforsilla töissä :P

Comment

• exodus
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2003
                  • 774
                  • Oulu

mullakin on lesjöforsit olleet paikallaan jo yli 50tkm:n ajan. Ei mitään valittamista niiden suhteen, auto ei ole pudonnut kilometrien myötä yhtään. Madallus oli aika tarkalleen sen luvatun 30mm ja ulkonäkö juuri
                  sopiva eli ei teinituunatun näköinen.

Comment

• Juhis
                    BTCF Honorary Member
                    • Jul 2002
                    • 19175
                    • -

Juu mäyräkoira pitäis saada joten ei taida Lesjöfors olla mun valinta eli ei muuta kuin palauttamaan.. :wink:

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎