Nyt pitäis oikeesti tietää mikä tota vaivaa. Aina kun jarruttaa keula ja ratti vatkaa sikana. Väljää ei ole missään,kokeiltu ukon,akan,korjaamosedän ja katsastusmiehen toimesta. Herkimmät varmaan otti jo nokkiinsa ku ei tullu kokeiltua "söörtsiä"
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 540 jarrutuksessa vatkaa
Collapse
X
-
Originally posted by _nixu_ View PostJa kai ne jarrulevytkin voi olla kierot.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Originally posted by Cell View PostAika epätodennäköistä, mutta satulat kyllä voi jumittaa ja aiheuttaa siihen viittaavia oireita kuten vatkausta jarruttaessa ja polkimen tökkimistä hitaassa vauhdissa. Ja jos ne levyt sattuukin sitten olemaan oikeasti paljon kierot, niin sitten ainakin satulat jumittaa.
Satula remppa ei pelkästään auttanut oli pakko vaihtaa myös levyt ja palat.
Tosin joku oli edelliset laittaneet mallia Biltema ja uusi levy oli hiukan "tasapainoisemman" näköinen.
Tuo Bilteman levy oli jonkin verran ohuempi kuin uusi ja uudessa oli myös paljon symmetrisemmät paksuudet jäähdytys ripojen molemmin puolin.
Comment
-
-
Originally posted by örvellys View PostNyt pitäis oikeesti tietää mikä tota vaivaa. Aina kun jarruttaa keula ja ratti vatkaa sikana. Väljää ei ole missään,kokeiltu ukon,akan,korjaamosedän ja katsastusmiehen toimesta. Herkimmät varmaan otti jo nokkiinsa ku ei tullu kokeiltua "söörtsiä"
Originally posted by _nixu_ View PostRaidetangon keskitanko + päät ja apusimpukan hela :think
Ja kai ne jarrulevytkin voi olla kierot.
Uudesssakin levyssä on heittoa sen pari kolme satasta. Herkkänä olevat liu'ut , palat ja männät antaa isonkin heiton "anteeksi" kun ne palat pääsee "seuraamaan" levyn pintaa.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Jarrulevyt on vaihdettu keväällä ja autolla ajettu tuon jälkeen n4000tkm. Polkimessa ei tunnu nykytystä ja dynamometrillä kun katsoo jarruja luulisi viisareiden heiluvan aikasen selvästi jos levyt olis kierot.
Eturenkaat tosin ovat jotkut saksanaikaiset kellyn ympärivuotiset ja lisäksi 10v vanhat. En välttämättä ihmettelisi jos vika on niissä.
Lähen kohta tallille tutkimaan...
Asiasta kukkaruukkuun! Onko e34 535,540 samanlaiset toisiinsa sopivat etuiskarit.
Comment
-
-
Originally posted by örvellys View PostJarrulevyt on vaihdettu keväällä ja autolla ajettu tuon jälkeen n4000tkm. Polkimessa ei tunnu nykytystä ja dynamometrillä kun katsoo jarruja luulisi viisareiden heiluvan aikasen selvästi jos levyt olis kierot.
Eturenkaat tosin ovat jotkut saksanaikaiset kellyn ympärivuotiset ja lisäksi 10v vanhat. En välttämättä ihmettelisi jos vika on niissä.
Lähen kohta tallille tutkimaan...
Asiasta kukkaruukkuun! Onko e34 535,540 samanlaiset toisiinsa sopivat etuiskarit.
Comment
-
-
Originally posted by örvellys View PostMolemmat sisähelat vaihdettu hiljattain ja väljää ei löydy.
Originally posted by petrolhead View PostRenkaan selkäheitto/sivuheitto/kudosvauriot voi tehdä hyvin mielenkiintoisia ajokäytöshäiriöitä. Jotka siis ilmenee vain tietyssä tilanteessa, vaikka luulisi että se laittaisi koko ajan vatkaamaan.
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostHuonolaatuiset reaktiotankojen puslat+väärä puslanpään kiristystapa=tuho alta aikayksikön.
Juuri näin, kokemusta aiheesta oman kinnerin tiimoilta, renkaina ikivanhat Dunlopit. 15km ajoa ja vaihtoon.
Miten tuon puslanpään kiinnityksen voi saada niin pahasti pieleen että puslat tuhoutuu alle 5tkm:think
Comment
-
-
Originally posted by örvellys View PostMolemmat sisähelat ostettu aina asiantuntevasta motonetistä
Miten tuon puslanpään kiinnityksen voi saada niin pahasti pieleen että puslat tuhoutuu alle 5tkm:think540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
Comment