Se on varmaan parasta mitä tähän autoon saa. Ja on hyvä, kun edellinen auto oli 3-pykäläisellä automaatilla. Voittehan kuvitella minkälaista se matkanteko oli. Kierroksia nimittäin riitti koneessa.
Tuo talviasento kiusaa hiukan, kun en ole saanut siihen mitään tolkkua. Sportti ja ekonomi on ihan selvää kauraa, helvetin hyvin toimii molemmat. On nimittäin hianoo kun naksauttaa motarin kiihdytyskaistalla Superhessun päälle ja painaa kaasun pohjaan. Jos tekee sen nopeasti niin pykältää paria pienemmälle ja kiekat äkkiä 6500 jossa vaihtaa sitten isommalle vaihteelle... Näinkin pienellä iskutilavuudella mitä minulla on niin tuntuu kivalta ja pitää kattoo että ei aja kenenkään perään tullessa kiihdytyskaistalta moottoritielle.
Tämä minun kärry on wanha palvelija joten ei siitä sen enempää.
Käyttöoppaasta huolimatta on edelleen epäselvää miten tuota talviasentoa pitäisi käyttää. Pitääkö vaihdevalitsinvivun olla esim. 2-3-4 asennossa ennenkuin se alkaa toimia? Sanottiin että lukittuu siihen vaihteeseen minkä valitsee, mutta estääkö se sitten kick-downin ja muut jutut. Eli vähän kun tällainen vanhanaikainen steptronic... Eli voit vaihdella itse tai antaa koneen hoitaa.
Huomasin myös, että mittaristossa on joku ihme lumihiutaleen kuva ja sehän on tietysti aut. vaihdenäytössä keskellä. Jos sitten tuloo joku luistojuttu niin alkaako se hälyttää ja vilkkua siinä?
Katselin jo sen toisen ketjun missä näitä pohdittiin, mutta ei ihan käynyt selväksi.
Tuo talviasento kiusaa hiukan, kun en ole saanut siihen mitään tolkkua. Sportti ja ekonomi on ihan selvää kauraa, helvetin hyvin toimii molemmat. On nimittäin hianoo kun naksauttaa motarin kiihdytyskaistalla Superhessun päälle ja painaa kaasun pohjaan. Jos tekee sen nopeasti niin pykältää paria pienemmälle ja kiekat äkkiä 6500 jossa vaihtaa sitten isommalle vaihteelle... Näinkin pienellä iskutilavuudella mitä minulla on niin tuntuu kivalta ja pitää kattoo että ei aja kenenkään perään tullessa kiihdytyskaistalta moottoritielle.
Tämä minun kärry on wanha palvelija joten ei siitä sen enempää.
Käyttöoppaasta huolimatta on edelleen epäselvää miten tuota talviasentoa pitäisi käyttää. Pitääkö vaihdevalitsinvivun olla esim. 2-3-4 asennossa ennenkuin se alkaa toimia? Sanottiin että lukittuu siihen vaihteeseen minkä valitsee, mutta estääkö se sitten kick-downin ja muut jutut. Eli vähän kun tällainen vanhanaikainen steptronic... Eli voit vaihdella itse tai antaa koneen hoitaa.
Huomasin myös, että mittaristossa on joku ihme lumihiutaleen kuva ja sehän on tietysti aut. vaihdenäytössä keskellä. Jos sitten tuloo joku luistojuttu niin alkaako se hälyttää ja vilkkua siinä?
Katselin jo sen toisen ketjun missä näitä pohdittiin, mutta ei ihan käynyt selväksi.
Comment