Announcement

Collapse
No announcement yet.

E 34 lämmityslaitteen puhallin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Prostore
    Newbiemmer
    • Jun 2004
    • 14

    E 34 lämmityslaitteen puhallin

    Puhaltimen moottorista alkoi kuulua ihme vikinää ja sirinää? Missähän voisi olla vika? Onko muilla ollut vastaavaa? Entä, mistä moottoriin pääsee parhaiten käsiksi?
  • jakusa
    Bimmer Fanatic
    • Mar 2004
    • 515
    • Lempäälä

    #2
    -after all is said and done more is said than done-


    Comment

    • 525tds
      Bimmer Fanatic
      • Sep 2003
      • 489
      • Leppäkoski

      #3
      puhaltimen laakerit luultavasti tiensä päässä!
      "Vauhti on jumala, autoni on kirkkoni ja BMW on uskontoni jonka moottori soittelee jatkossakin saatanallisia säkeitä teille kaikille liikenteen pakanoille ja vääräoppisille"

      Comment

      • Cyrbanen
        Bimmer Rookie
        • Feb 2003
        • 66
        • Helsinki

        #4
        Originally posted by jakusa
        Tuossa ei ilmeisestikään kajottu mihinkään laakereisiin, ellen vallan väärin ymmärtänyt.
        Onkos tuo laakerien vaihto sitten vaikea/kannattava projekti ylipäänsä? Vai pitääkö ostaa vikinätön puhaltimen moottori?
        Sitä se on.

        Comment

        • Arnolds
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2005
          • 3310
          • Kajjjaani

          #5
          Originally posted by Cyrbanen
          Tuossa ei ilmeisestikään kajottu mihinkään laakereisiin, ellen vallan väärin ymmärtänyt.
          Onkos tuo laakerien vaihto sitten vaikea/kannattava projekti ylipäänsä? Vai pitääkö ostaa vikinätön puhaltimen moottori?
          Jos et aikaisemmin ole vastaavaa tehnyt niin ei kannata nytkään. On sen verran mutkikas operaatio, että osta mieluummin uusi puhallin.
          F26 xDrive20d TwinPower

          EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"

          Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net

          Comment

          • Oizo
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2004
            • 181
            • Perkele

            #6
            Originally posted by 540iAV8
            Jos et aikaisemmin ole vastaavaa tehnyt niin ei kannata nytkään. On sen verran mutkikas operaatio, että osta mieluummin uusi puhallin.
            itsellä kun alkasi kuulumaan vikinää ja surraussta niin revin moottorin tietty sit irti niin sielä oli se toinen ropelli irronnut ja heilui sivuittain kuinka sattui (pari siipiä poikki) liimasin sen siitten kasaan ja laitoin rautalangan tukemaan sitä ettei pärrää niin kun ne "pienet siivekkeet" puuttuu täysin kun ne oli ihan tohjona ja ei ollut moottori enää tasapainossa.


            (offtopic)
            mistän histosta ne moottorin vastukset löytyy et saa säätimen pelaamaan kun tuo ei toimi kuin täysiä? itse moottoriin tulee vain 2 piuhaa eli vastukset on jossain auton sisällä??
            Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
            Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by Oizo
              (offtopic)
              mistän histosta ne moottorin vastukset löytyy et saa säätimen pelaamaan kun tuo ei toimi kuin täysiä? itse moottoriin tulee vain 2 piuhaa eli vastukset on jossain auton sisällä??
              E34 varmaankin? FAQ...
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              • Oizo
                Bimmer Fanatic
                • Dec 2004
                • 181
                • Perkele

                #8
                Originally posted by Leka
                E34 varmaankin? FAQ...
                jees se olikin nuon vaikeassa paikkaa
                pitääpä käydä tässä samantien repimässä se irti. voiko siihen modata tavalliset vastukset (jotka hakisin vaikka koulusta ja olisi tehokestoltaan sopivat) vai pitääkö ne olla jokku aidot ja alkuperäiset
                Mercedes-Benz CLK 230 Kompressor Cabriolet (A208) -99
                Bayerische Motoren Werke 525i (e34) -89

                Comment

                • bemari320mies
                  Bimmer Fanatic
                  • Jul 2004
                  • 788
                  • Suodenniemi

                  #9
                  Originally posted by Oizo
                  jees se olikin nuon vaikeassa paikkaa
                  pitääpä käydä tässä samantien repimässä se irti. voiko siihen modata tavalliset vastukset (jotka hakisin vaikka koulusta ja olisi tehokestoltaan sopivat) vai pitääkö ne olla jokku aidot ja alkuperäiset
                  Lämmityslaitteen etuvastus KL-Varaosissa alkaen 18€, eikä tarvi kikkailla minkään vastuspatenttien kanssa.
                  Tällä hetkellä 3,0 litraa, 6 sylinteriä ja 24 venttiiliä
                  EX: BMW E34 525i -90
                  EX: BMW E28 528iA -85
                  EX: BMW 320i Taxi -86

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎