Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kansipultit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • siukkis
    Newbiemmer
    • Oct 2010
    • 1
    • finland

    E34 kansipultit

    eli semmonen juttu kun nyt ei ole varmuutta että pitääkö kansipultit usia kansiremontin yhteydessä? joihinkin pitää ja joihinkin ei...
  • Eepo
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2003
    • 5388
    • Tampere

    #2
    Originally posted by siukkis View Post
    eli semmonen juttu kun nyt ei ole varmuutta että pitääkö kansipultit usia kansiremontin yhteydessä? joihinkin pitää ja joihinkin ei...
    Ei kannata ruveta säästämään, uudet pultit vaan.
    -Harley Davidson Sportster - 89-
    -Harley Davidson softail -89-
    -Suzuki PV50 -86-

    Comment

    • Axum
      Bimmer Enthusiast
      • Jun 2004
      • 4416
      • Kuopio

      #3
      Jos en ihan väärin muista niin kuuskulmakantaiset on "kovat" pultit joita ei tarvitse uusia ja Torxit on "pehmeät" jotka tulisi uusia venymisen takia.
      - E30 325i M52B28TU Cabriolet
      - E39 528ia
      - KUOPION PUTKIMIEHET -team
      - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

      Puretaan 520ia -97
      https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

      Comment

      • Micce///M
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2008
        • 3552
        • Hämeenlinna

        #4
        Originally posted by Axum View Post
        Jos en ihan väärin muista niin kuuskulmakantaiset on "kovat" pultit joita ei tarvitse uusia ja Torxit on "pehmeät" jotka tulisi uusia venymisen takia.
        Muistat väärin.

        Mikä moottori topicin aloittajan autossa? Esimerkiksi Realoem:sta taisi selvitä onko alkuperäiset pultit venyvät, ja tehtaan korjausoppaasta jne.

        Mutta jos pultit maksaa 4-6 mukiseen n.20€, niin uusisin ne jokatapauksessa.

        Comment

        • beemerfanatic
          BTCF Member
          • Feb 2010
          • 232
          • Oulu

          #5
          Itsellä oli m20b25 torx kantaiset. uusin ne hinta oli noin 20e koko loota kannattaa vaihtaa se on pieni säästö
          E28 520i

          Ex: E30 318, E34 525i, E36 323i, E30 316i, E46 320d, E39 530dA, E36 320i, E91 320d.

          Comment

          • Cell
            Bimmer Enthusiast
            • Jun 2004
            • 7037
            • Uusikaupunki

            #6
            Venyvät on pakko vaihtaa koska ne on kertakiristeiset. Kovat pultit on käytännössä kans kertakäyttöiset, noi vakiopultit ainakin paukkuu poikki yleensä toisella kiristyksellä.
            325i -08
            i3 REx -17
            M5 -98 Imolarot
            535i -90 N/A project (maatumassa)

            Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎