eli semmonen juttu kun nyt ei ole varmuutta että pitääkö kansipultit usia kansiremontin yhteydessä? joihinkin pitää ja joihinkin ei...
E34 kansipultit
Collapse
X
-
Originally posted by siukkis View Posteli semmonen juttu kun nyt ei ole varmuutta että pitääkö kansipultit usia kansiremontin yhteydessä? joihinkin pitää ja joihinkin ei...-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
-
Jos en ihan väärin muista niin kuuskulmakantaiset on "kovat" pultit joita ei tarvitse uusia ja Torxit on "pehmeät" jotka tulisi uusia venymisen takia.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
Originally posted by Axum View PostJos en ihan väärin muista niin kuuskulmakantaiset on "kovat" pultit joita ei tarvitse uusia ja Torxit on "pehmeät" jotka tulisi uusia venymisen takia.
Mikä moottori topicin aloittajan autossa? Esimerkiksi Realoem:sta taisi selvitä onko alkuperäiset pultit venyvät, ja tehtaan korjausoppaasta jne.
Mutta jos pultit maksaa 4-6 mukiseen n.20€, niin uusisin ne jokatapauksessa.
Comment
-
Itsellä oli m20b25 torx kantaiset. uusin ne hinta oli noin 20e koko lootakannattaa vaihtaa se on pieni säästö
E28 520i
Ex: E30 318, E34 525i, E36 323i, E30 316i, E46 320d, E39 530dA, E36 320i, E91 320d.
Comment
-
Venyvät on pakko vaihtaa koska ne on kertakiristeiset. Kovat pultit on käytännössä kans kertakäyttöiset, noi vakiopultit ainakin paukkuu poikki yleensä toisella kiristyksellä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
Comment