Kaverilla samantapaisia ongelmia...
Kylmänä saattaa käydä ihan ok mutta lämpimänä tasakaasulla nypyttää / nykii, kaasua löysätessä tyhjäkäynti saattaa jäädä vähäksi aikaa 1500-2000rpm, tyhjäkäynti epätasainen, isolla vaihteella kun alkaa vedättää pikkukierroksilta niin alkaa vaan nykimään mutta ei kiihdy, välillä ei saa kierroksia nostettua vaan hädintuskin pysyy käynnissä. Lisäksi eilen ajelin perässä niin ainakin tälläisen risteykseen lähes hyytymisen jälkeen puskee mustaa savua kun kiihdyttää.
Niin ja välillä toimii ihan hyvin Esim. lähdet ajelemaan, toimii ok. Sammutat auton ja käynnistät uudelleen niin viat alkaa.
Täydellinen koneremontti tehty joitakin tuhansia sitten ja on toiminut hyvin viime päiviin saakka. Ilmanputsari ok, bensansuodatin ja tulpat vaihdettu.
TPS yhdistää tyhjäkäynnillä ihan oikein mutta täysikaasuasenossa ei napsatua toisia kärkiä yhteen.
Onko -88:ssa lambda-anturia kun on ei vähäpäästöinen ja jos on niin minne tulee konehuoneessa johto että voisi mitata?
Eilenkin käytiin ajamassa niin toimi ok mutta kaupassa käynnin jälkeen hörähtää käyntiin ja sammuu. Useamman kokeilun jälkeen saatiin pysymään käynnissä.
Ilmamäärämittaria on entinen omistaja kopeloinut silikoonailusta päätellen mutta on kyllä toiminut tälläkin setupilla mutta täytynee se silti katella.
Kylmänä saattaa käydä ihan ok mutta lämpimänä tasakaasulla nypyttää / nykii, kaasua löysätessä tyhjäkäynti saattaa jäädä vähäksi aikaa 1500-2000rpm, tyhjäkäynti epätasainen, isolla vaihteella kun alkaa vedättää pikkukierroksilta niin alkaa vaan nykimään mutta ei kiihdy, välillä ei saa kierroksia nostettua vaan hädintuskin pysyy käynnissä. Lisäksi eilen ajelin perässä niin ainakin tälläisen risteykseen lähes hyytymisen jälkeen puskee mustaa savua kun kiihdyttää.
Niin ja välillä toimii ihan hyvin Esim. lähdet ajelemaan, toimii ok. Sammutat auton ja käynnistät uudelleen niin viat alkaa.
Täydellinen koneremontti tehty joitakin tuhansia sitten ja on toiminut hyvin viime päiviin saakka. Ilmanputsari ok, bensansuodatin ja tulpat vaihdettu.
TPS yhdistää tyhjäkäynnillä ihan oikein mutta täysikaasuasenossa ei napsatua toisia kärkiä yhteen.
Onko -88:ssa lambda-anturia kun on ei vähäpäästöinen ja jos on niin minne tulee konehuoneessa johto että voisi mitata?
Eilenkin käytiin ajamassa niin toimi ok mutta kaupassa käynnin jälkeen hörähtää käyntiin ja sammuu. Useamman kokeilun jälkeen saatiin pysymään käynnissä.
Ilmamäärämittaria on entinen omistaja kopeloinut silikoonailusta päätellen mutta on kyllä toiminut tälläkin setupilla mutta täytynee se silti katella.
Comment