Announcement
Collapse
No announcement yet.
m60b30 käynti ongelma
Collapse
X
-
Kuulostaapa tutulta, itsellä teki aikanaan samaa ja onnistuin koneen hajottamaan kun en tarkastanut katteja kunnolla. Eli auki vaan ja rojut sieltä helvettiin.
Leave a comment:
-
-
nyt on kokeiltu varmasti toimivalla immillä ja vika oli aivan sama,pätkii putkessa ja ei käy kunnolla.vika ilmestyy yleensä silloin kun on tehnyt moottori jarrutuksen,kaasua pumppaamalla lähtee välillä vetämään paremmin.
alkaa olla aika mysteeri vai voiko vika vain olla alipaine kalvossa joka on imusarjan päässä.?
Leave a comment:
-
-
meen tänään kokeileen kaverin e38 immillä,jos ei vielä sillä toimi ni prkl....
Leave a comment:
-
-
Ilmamassamittari vaihdettu uuteen vai edelleen vain peseskelty?
Olikos vielä vikakoodeja?
Leave a comment:
-
-
olisko kellään arvauksia/tietoa et mikä tossa pommissa vois olla vikana.oli yön yli lämpimässä hallissa ja toimi aivan hyvin noin 10km jonka jälkeen hävis vedot ja alkoi polttamaan putkessa aivan kuin olis sytkät myöhäsellä.alkaa vähän keinot loppumaan vai onko toi vaan kesä keleille tarkoitettu auto.:think
vaihdettu bensansuodatin,lambdat,imm,imuvuodot,tyhjäkänti moottori tarkistettu,alipainekalvo ok.
menee hermot.....
Leave a comment:
-
-
lambda1 rikki tai oxysensor1 ei ole mikään vikakoodi, se on osa sitä joka sisältää sekin jo arvattua tavaraa. Kerroppa ihan sanatarkasti mikä se koodi on.
Leave a comment:
-
-
nyt alkaa ihmetyttää toi kone.! kylmänä moottori ei käy kunnolla ja herjaa lambda1/lambda2 vikakoodia sekä oxysensor1 ja kun käyttää moottorin lämpimäksi/putken kuumaksi niin vikakooditkin häviää ja käynti on normaalia.
voiko olla mahdollista että menee molemmat lambdat samaan aikaan vai voiko yhdistää johonkin muuhun sähkövikaan tai anturiin.
Leave a comment:
-
-
käytetty osa ja puhdistettu,kokeiltiin kahdella eri immillä.ei vaan olis ihan heti tullu mieleen et vika olis immissä kun herjas suurimmalta osin vain lambda1 ja oxysensor1 olis rikki,nyt todistettu jälleen että autosähkö on ihmeellistä.nyt keskittymään olennaiseen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by julli75 View Postvika löydetty tuurilla,imm:in perusteellinen putsaus air sensor cleanerilla niin vikakoodit hävis ja tehot tuli takaisin.
oudoksi vian teki se kun ei tullu mitään vika koodia tai sitten ne vaihtu vain eri osaan jota herjas,imm paikoillaan ei vikakoodia mut heti kun irroitti niin antoi koodin.kuten jusaus tossa epäilikin immiä niin vika oli siinä,pitäis vaan kuunnella viisaampia.
Leave a comment:
-
-
vika löydetty tuurilla,imm:in perusteellinen putsaus air sensor cleanerilla niin vikakoodit hävis ja tehot tuli takaisin.
oudoksi vian teki se kun ei tullu mitään vika koodia tai sitten ne vaihtu vain eri osaan jota herjas,imm paikoillaan ei vikakoodia mut heti kun irroitti niin antoi koodin.kuten jusaus tossa epäilikin immiä niin vika oli siinä,pitäis vaan kuunnella viisaampia.
Leave a comment:
-
-
tossa olin äsken sittarin alakerrassa ja nollasin vika koodit niin auto kävi tasaisesti eikä ilmoillu mitään koodeja,heti kun lähdin tuonne ulos ja kylmään niin heti alkoi röpöttämään ja vedot oli jossain muualla kuin autossa.
Leave a comment:
-
-
No jos lambda on rikki, antaa väärää arvoa, niin kyllähän se pistää koneen röpöttämään. Nm. kokemusta on. Ota se lambdan piuha irti, silloin ecu ei välitä sen arvoista.
tulpatkin kannattaisi tsekata ettei ui öljyssä ja sitten seuraavaksi imusarjan tiivisteet vaihtoon.
Leave a comment:
-
-
No pitäiskö se lambda sit vaihtaa:think
Vai oletko jotenkin todennut sen varmasti toimivaksi?
Katalysaattori on kuitenkin mekaaninen osa, minkä toimintaan ei kaasuläpän asentotunnistin vaikuta, joten sulkisin katin pois laskuista.
Myös se kaasuläpän asentotunnistin voisi olla sökö jos kerta ilman sitä toimii
Leave a comment:
-
Leave a comment: