imm vaihdettu ja imusarjan alipainekalvo tarkistettu joka oli ehjä sekä kaasuläpän asentotunnistin putsattu,äsken ajoin töihin ilman asentotunnistinta niin toimii muuten hyvin mutta vaihtaa miten sattuu ja sähköinen kick down ei pelaa.vika koodit kun nollaa koneesta niin käy hyvin noin 10 sek ja ilmoittaa jälleen oxysensor 1 ja lambda olis rikki.
ei meinaa ymmärrys enää riittää.
e34 m60b30 mystinen vika,ilmoittaa vika koodia lambda 1 rikki ja ei vastaa kaasuun sekä käy vajailla pytyillä ja polttaa putkessa.kun irroittaa kaasuläpän asentotunnistimen johdon niin toimii ihan normaalisti ja voi ajaa mut ei vaihda vaihteita kunnolla,voisko olla kuuluisa katalysaattori vika kun lykkää auton alta kitkerää hajua.?
kaverin e38 m60b40 koneella oleva teki viime kesänä aikalailla samoja oireita ja sillä oli kateista sisukset kappaleina.
Leave a comment: