Originally posted by Raine
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 tds kerää painetta
Collapse
X
-
Originally posted by jankko View Postja kuullostas että hieman terävämpi nakutus ois koneessa vai kuullostaakose vaan siltä.
Lähteekö kylmänä ja lämpimänä hyvin käyntiin?e34 525 TTds - imolarot II & e30 318i - gazellenbeige
Comment
-
-
Originally posted by joni_wt View PostVois joku päivä kahtua pajalla heittokellolla siitä pumpun ajotus..? Että jos se on vaan vähä liikaa ennakolla, tosin eipä se kyllä haittaa. Ja mitenpä se ois muuttunu, jos et oo asentoa muuttanu.. :think
Lähteekö kylmänä ja lämpimänä hyvin käyntiin?
Comment
-
-
Mulla 525 tds tekee aina painetta jäähdytysjärjestelmään. On tehnyt tuota koko sen 40tkm kun sillä olen ajanut, eikä se ole miksikään muuttunut. Siis kaikki letkut on kivikovat ja korkki suhahtaa avattaessa ihan kunnolla. En ole tutkinut mistä johtuu, luulen että on ihan joku tyyppivika, kansi ei ole halki
Comment
-
-
Originally posted by Jurkutti View PostMulla 525 tds tekee aina painetta jäähdytysjärjestelmään. On tehnyt tuota koko sen 40tkm kun sillä olen ajanut, eikä se ole miksikään muuttunut. Siis kaikki letkut on kivikovat ja korkki suhahtaa avattaessa ihan kunnolla. En ole tutkinut mistä johtuu, luulen että on ihan joku tyyppivika, kansi ei ole halkiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
kyllähän siel painetta pitänee olla ite oon laittanu painemittarin syyläristä lähtevään pikkuletkuun ja paisarin väliin ja viime kansi rempan jälkeen minusta paineet on pysyny siinä 0.5-0.7 baari välissä. kunnes nyt ei tarttee jonku aikaa käyä polettamassa nii paineet on siinä 1.5baari kieppeillä vaihoin vanha korkin paikallee (nykyinen tieten paskana) kun ajoin sen 380 km putkeen ja kurkkasin pellin alle nii painemittari näytti 2.5 baaria turhan kovat paineet. viimeks se teki samaa et nostipaineita eikä mitään muuta kansivikaan viittaavaa ja syyläri alko vuotamaan saumoista eräs talvipäivä pakkasta 25 kansipahvi petti ja löräytti nesteet männän päälle ja startilla ei saanu konetta pyörimään. en tiiä mitä tolle ny tekis ei huumorilla vihtis alkaa nostaa kantta poiskaan pitäneekö aijella paisarin korkki hieman löysällä ja kahtoa kauanko kestää. tossa oli kyl se pikkuletku joka tulee paisariin korkin juurelle tukossa kun korkkia ravotti nii paineet laski mut puski nestettä pihalle korki juuresta ja ylivuotoputkesta ja luulin et se tokenis röörin putsaamisella mut ei nyt ei kyl puske nesteitä pihalle mut nostaa painetta.
Comment
-
Comment