Näillä pakkasilla (-20 jne) erityisesti alkanut v...taa 540/vm 1995 farkun hidas/olematon sisälämpötilan nousu. Moottorin lämmöt nousee normaalisti (mittarin mukaan) keskelle, mutta sisällä kylmää vaikka ajais kymmeniä kilometrejä? Mistäs vikaa vois alkaa etsiskellä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 hidas lämpeneminen
Collapse
X
-
niin no, mulla oli kiertovesipumppu viime talvena rikki eikä sillä ollut _ajossa_ vaikutusta sisätilan lämpöihin, hyvin lämpesi kovilla pakkasillakin. Mutta moottori sammutettuna parkissa, loppui lämpimän tulo nopeasti, kun ei kennolle kiertänyt vesi. En sitten tiedä miten muissa kuin M60:ssa se pumppu ajossa vaikuttaa.
Ootko koittanut laittaa täysille punaiselle kuskinpuolen säädintä? tällöin sen pitäis ohittaa automatiikka ja avata täysille molemman puolen vesiventtiilit. Voihan siel kennos tietty ilmaakin olla.
Comment
-
-
Originally posted by pheno View Postniin no, mulla oli kiertovesipumppu viime talvena rikki eikä sillä ollut _ajossa_ vaikutusta sisätilan lämpöihin, hyvin lämpesi kovilla pakkasillakin. Mutta moottori sammutettuna parkissa, loppui lämpimän tulo nopeasti, kun ei kennolle kiertänyt vesi. En sitten tiedä miten muissa kuin M60:ssa se pumppu ajossa vaikuttaa.
Ootko koittanut laittaa täysille punaiselle kuskinpuolen säädintä? tällöin sen pitäis ohittaa automatiikka ja avata täysille molemman puolen vesiventtiilit. Voihan siel kennos tietty ilmaakin olla.Originally posted by T3E30-M3 on ihan kiva auto. E21:ssä on kuitenkin enemmän "sitä jotain"
E21 1972 m10b20
ex. Bmw E38 Navarra violett
ex: E34 520
ex: E34 530iA Touring -95
ex: E32 735i -88
Autokuume 24/7
Comment
-
Comment