Originally posted by Thuuning
View Post
En tiedä miten toimii bensakoneissa, mutta luultavasti samalla tavalla.
Muutama vuosi sitten tutulla korjaamolla tosin oli juurikin 530 tai 535 E34 BMW, joka kiertovesipumpun rikkouduttua oli käyttäytynyt juurikin näin, eli nesteongelmia oli ja sisälle ei tullut lämmintä. Kansi oli ko. autosta ollut jo kahdesti pöydällä ja lopulta auto oli alkanut toimimaan tuon kiertovesipumpun vaihdolla.
Lisäksi sellainen, että eihän tässä kysymyksen autossa kukaan ole mennyt isontamaan sitä reikää sieltä paissarin korkin juuresta. Eli paissarin täyttöaukon sisäpinnalle pitäis tulla vain sellainen about 1,5mm reikä läpi siltä letkulta , joka tulee syylärin yläreunasta. Joskus omasta menin tuota reikää suurentamaan( jossain foorumilla oli sellainen ohje) niin sen jälkeen nesteet ei enää kiertäneet kunnolla ja auto teki jatkuvasti painetta.
Comment