e34 M5 takapään tasonsäädön poisto

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • herrakani

    #16
    M5 on eri välitys sitte.
    Riippuen mallista ni M5 on/ei oo eri jarru kun tavan e34.
    Jos on eroa niin pitää laittaa M5 satula ja carrier ja levy. (olettaen et haluaa M5 jarrut)

    MuTu/VaTi/PeTu: s38b36 -> samat jarrut kun 535 s38b38 -> jäähdytetyt 300x20

    Comment

    • estervainaa
      BTCF Member
      • Jan 2008
      • 665
      • Kuopio

      #17
      Originally posted by ccc View Post
      Onko niin, ettei tasonsäädön jouset sovi muitten iskareitten kanssa käytettäviksi?
      Nuo tasonsäätöperän jouset ovat ilmeisesti ainakin tasonsäädöttömiä löysemmät, en tiedä onko noissa muuta eroa vielä?

      Mitä m5 boardia lueskellut, niin niitä takapään putkia ei kannata tukkia, vaan siitä muistaakseni oikealla taka-akselissa olevaan tasonsäätöanturiin(?) laittaa jotkut tulpat/mutkat, jotta neste pääsee kiertämään ja ei kerää painetta ja hajoja putkia/ohjaustehostinta. Eli nestekierron pitäisi säilyä, tai sitten pitää koko ohjaustehostin modata/vaihtaa.

      Itsellä tuo sama projekti edessä, h&r jouset ja koni sportit tasonsäädön tilalle, ei vielä vaan ole saanut aikaiseksi
      -89 "m5" rataprojekti
      -02 transporter syncro
      -01 e53 3.0i
      -93 318is rataprojekti nro II

      Comment

      Working...
      X