Originally posted by Freak
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Simpukasta hammastangoksi.
Collapse
X
-
Originally posted by Freak View PostEI OO KAIKISSA!!! E21:ssä on mm. takapuolella, mutta et sä sitä kyllä halua laittaa. Kierroksia nimittäin on laidasta laitaan varmaan...ööö...sata?
Alfa 156:ssa on nopea hammastanko akselin takana alhaalla. Helppo rakentaa kiinnitys, jos vaan leveys passaa. Mutta jos välttämättä haluat Bemarin osissa pysyä, niin Britti-version hammastanko väärinpäin tai sitten vaihdat etupään pyöräntuennan vaikka e39:stä. Vai onko etutolppien/olka-akseleiden vaihto tyystin poissuljettu vaihtoehto?Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostTietääkseni saa noihin laitettua nopeammat välitykset jälkikäteen. :think
Mutta miksei muusta merkistä käy? Ei bemari niitä itse ole tehny, eikä alfakaan. Zetäffiä taitaa olla molemmat.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by Freak View PostJuu-u. Saasaasaa toki, aivan varmasti saa, koska rahalla saa ja hammastangolla pääsee. Tehostamattomaan se on vielä kohtuullista, mutta haluatko laittaa kolominelekkuun tehostamattoman nopean tangon? Juu, Tottakai näillä lihaksilla... Tehostettu on kallis, koska kanan hammas ja siihen uusi välitys vielä kalliimpi. Mutta ei se tietenkään mua haittaa. Tee niin kuin parhaaksi näät.
Mutta miksei muusta merkistä käy? Ei bemari niitä itse ole tehny, eikä alfakaan. Zetäffiä taitaa olla molemmat.
vauhtiin kun pääsee se tehostin on turha, hitaassa vauhdissa pyörittäessä kiva varuste mutta tulee toimeen ilmankin.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Viro, Latvia, Liettua akselilla ovat mielestäni drifting E34:siin enemmänkin vaihtaneet noita ohjauksia. Sieltä suunnalta kun löytyisi joku projekti topikki / muuta infoa jostain kuinka toteuttaneet..
Edit:
Tuola nopealla vilkaisulla jotain:
Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostÄlähän viisastele, en ole sanonut etteikö muun merkisistä autoista voisi hammastankoa laittaa ja se tehostin ei ole mikään pakollinen koska KILPA-AUTO ja tällä hetkellä painoa reilu 1200kg.
vauhtiin kun pääsee se tehostin on turha, hitaassa vauhdissa pyörittäessä kiva varuste mutta tulee toimeen ilmankin.
Moni on reiscaariinsa tehostimen laittanut, sähköisen siis. Sähkö on PoP.
E34:ssa ei varmaan ihan helposti casteria saa, kuten e30/e36 -tapausten kanssa tuppaa käymään. Sehän se ohjauksen raskaaksi tekee, mutta sen varmaan tiesitkin. Raskaaksi voi ajaminen silti käydä, kun oikein kuumasti aurinko porottaa. On jotkut kuulemma ajaneet ilmastoiduillakin kilpaa, kun on oikein kuumana alkanut käymään, kuski siis. Tähän peilattuna ei tehostin kilpa-autossa mikään häpeä ole. On mullakin, jos auto joskus valmistuu. Kierrosajat eivät heittele eikä ajovirheitä niinkään tule, kun kuski pysyy virkeänä ja voimissaan.
BRCF:n säännöissä sanotaan, että vakioauto ja muunnetut vakioautot -luokissa ohajusvaihteen pitää olla BMW-autosta. Ajattelin josko mahdollisesti sinne olet autoinesi menossa ajamaan.
Voimia projektiin.Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Renkaatkin vaikuttaa yllättävän paljon. Oma ~tuhatkiloinen 02-kilpuri meni ihan ok katurenkailla mutta kun Roadsportissa vaihdettiin semislickseihin alkoi hauista pakottaa. Siinä on Opelin nopea hammastanko akselin etupuolella ja geometriaa suunnittelin sen mukaan että ilman tehostinta pärjäisi. Tuli sitten soviteltua se sähkötehostin kun muutamat ajot oli kokeiltu noilla semeillä.
Comment
-
-
Originally posted by PPmotor View PostViro, Latvia, Liettua akselilla ovat mielestäni drifting E34:siin enemmänkin vaihtaneet noita ohjauksia. Sieltä suunnalta kun löytyisi joku projekti topikki / muuta infoa jostain kuinka toteuttaneet..
Edit:
Tuola nopealla vilkaisulla jotain:
http://www.driftime.ee/forum/e34 m60b40 tuplaturbo 912hv
Comment
-
-
Originally posted by Freak View Post
Moni on reiscaariinsa tehostimen laittanut, sähköisen siis. Sähkö on PoP.
E34:ssa ei varmaan ihan helposti casteria saa, kuten e30/e36 -tapausten kanssa tuppaa käymään. Sehän se ohjauksen raskaaksi tekee, mutta sen varmaan tiesitkin. Raskaaksi voi ajaminen silti käydä, kun oikein kuumasti aurinko porottaa. On jotkut kuulemma ajaneet ilmastoiduillakin kilpaa, kun on oikein kuumana alkanut käymään, kuski siis. Tähän peilattuna ei tehostin kilpa-autossa mikään häpeä ole. On mullakin, jos auto joskus valmistuu. Kierrosajat eivät heittele eikä ajovirheitä niinkään tule, kun kuski pysyy virkeänä ja voimissaan.
BRCF:n säännöissä sanotaan, että vakioauto ja muunnetut vakioautot -luokissa ohajusvaihteen pitää olla BMW-autosta. Ajattelin josko mahdollisesti sinne olet autoinesi menossa ajamaan.
Voimia projektiin.
En Vielä niin pitkällä ole että luokkaa sen kummemmin olisin kerennyt miettimään timeattack saattaisi kiinnostaa kun ajan mieluiten kelloa vastaan mutta samahan se on tehdä auto niin että käy useampaan luokkaan.
Minkäslainen tuo sähkönen tehostin on? miten semmonen toimii?
E36sen britti ohjaus tai sitten kenties E39 brittiohjaus onko suunnilleen samanlaiset?
Itse ajattelin että tuon välitys ongelman voisi ratkaista hitsattavalla rattiakseli välityksellä ei tarvisi koskea hammastangon välityksiin ja sitä myöten ei tarvisi luopua tehostimestakaan, ei ollut edes kalliskaan. :think
Ilmastointi oli jo kaputt joten se on heitetty mäkeen. 50kg lähti sillä.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Tuttavapiirissä on jokunen kaveri koittanut suurinpiiretein E34 - kokoluokan autoja ajaa radalla ilman tehostusta, alkujaan tehostetuilla hammastangoilla.
Samaa valittivat kuin muutama muukin tässä topickissa. Kunnollisilla ratarenkailla ohjaus käy totisessa rata-ajossa niin raskaaksi, ettei kuski tahdo pysyä mukana, ja väsyttää itsensä muutamassa kierroksessa ihan uuvuksiin.
Näinollen ajatusta tehostetusta hammastangosta ei kannata ainakaan suoriltaan poissulkea, on sitten optio peruuttaa, jos tuntuu, että ongelmia syntyy.
Comment
-
-
Last edited by TsTPioneeri; 22-02-2017, 11:40.Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
Comment