tuli sit tuollainen hommattua mist ol avaimet hukas. tilasin avaimen sopi oviin mut ei virtalukkoon lukon pohja pois ja kokeileen niin ei... se vitn...... käynnistyksen esto on pääl!!! ei tääl rauma-eura akselil olis ketään ketä olis ottanut pois tuon eston? ja auto on -95 525tdt. koitin hieman itse tutkia mut nii:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 525tdt käynnistymis broblem
Collapse
X
-
Originally posted by zeus82 View Posttuli sit tuollainen hommattua mist ol avaimet hukas. tilasin avaimen sopi oviin mut ei virtalukkoon lukon pohja pois ja kokeileen niin ei... se vitn...... käynnistyksen esto on pääl!!! ei tääl rauma-eura akselil olis ketään ketä olis ottanut pois tuon eston? ja auto on -95 525tdt. koitin hieman itse tutkia mut nii:thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Ei se kai ihan helppoa ole. Katselin itse joku aika sitten nettiautosta yhtä vastaavaa josta oli avaimet varastettu, mutta joku ehti sen ostaa ensin. Siinä samalla sitten vähän selvittelin miten tuo EWS 2 toimii ja sehän on aika monimutkainen tapahtuma, ohjainboksit juttelee keskenään ja vielä avaimen kanssa ja koodeja lähetellään puolin toisin. Ei ole mitään yhtä johtoa minkä katkaisemalla saisi auton käyntiin.
Itse menisin bemarihuoltoon ja sanoisin että selvittäkää miksi teiltä tilattu avain ei käy, tai sitten laittaisiin googleen "bmw ews" ja alkaisin kahlaamaan. Onhan siellä jonkinlaisia ohituschippejä tarjolla, niistä en vaan tiedä sen enempää.
Lisäys. Workshop hintseissä on, että "If the starter operates, the key has been recognized as
OK and the key requires no further diagnosis."Last edited by ilhuikar; 25-08-2011, 12:21.Harrastemosse: e34 540iA
Kulkine: Peugeot 406 HDi
Comment
-
-
tuli pieni inspiraatio katteskelin hieman ja starttasin johdoista auto hörähti ja sammu... nappistartilla ku starttaa ja kääntää virrat pääl hörähtää hetkellisesti 2sek sit sammuu ja kurkkasin avaimeen on siel siru. eli taitaa tuo ews vittuilla jos ketään ei keksi jotain hyvää ratkaisua ni hävitykseen lähtee
BOSCH 0281001299 sellainen ecu löytyi
Comment
-
Comment