vaihdoin laatikon vm91 525 m50 ja vikaa löytyy seuraavast: aina kun laatikko koittaa vaihtaa kakkosta isommalle niin heittää vapaalle jonka jälkeen menee laatikko vikatilaan, oliskos vika vaijerin säädössä vai missä??? joku sano että mittarin takana oleva mötikkä seuraisi laatikon mukana automaateissa! pitääkö paikkansa???entäs oliskos vika laatikon sisällä olevat nopeusanturit?? kaks viikkoo jo taistellu et voiskos joku kertoa jotain apua antavaaja vaikka melko piankin...voisin kyllä myydäkkin jos ei vika ala selkiämään, löytyy nahkasisusta sähkösäädöllä sähköikkunat kaikissa ovissa vakionopeuden säädin leimaa maaliskuulle ja mukaan saa 92 525turbodiisselin toimiva sekin , ilman laatikkoa tosin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 automaatti
Collapse
X
-
Originally posted by kalevik View PostLiittyykö tämä laatikon puute mitenkään ongelmaasi? eli otitko tuosta laatikon?
sama liitin, ja samanmoinen muutenkin ,ja koitin konehuoneessa olevaa ruiskunohjausboksin vierestä(jos ny se on laatikon boksi) boksia , ei vaikutusta mihinkään.
laatikko ainoastaan hieman kallellaan mut ei paljon muuten sama...Last edited by kaapeli76; 11-09-2011, 22:32.
Comment
-
-
Originally posted by julli75 View Postei taida diisseli ja bensa oikein toimia sekaisin.:think
eli tää meinaa vissiin et laatikossa olevat anturit joki rikki tai sit ei vastaa bensakoneisen vastaavia, joskos vaihan laatikon sisälle vanhasta lootasta kaikki mitkä vaan helposti osaan jotka sähköjutskiin liittyy
Comment
-
-
Originally posted by kaapeli76 View Postvika koodi kerto: vaihteen valvonta pyörintä poikkeama liian suuri.
eli tää meinaa vissiin et laatikossa olevat anturit joki rikki tai sit ei vastaa bensakoneisen vastaavia, joskos vaihan laatikon sisälle vanhasta lootasta kaikki mitkä vaan helposti osaan jotka sähköjutskiin liittyy
oon vaan niin käsi et en osaa ettiä yli tunnin jo koittanu ja muistan sellaset ohjeet joskus nähneeni
Comment
-
-
vikakoodi kyllä kertoo luistosta (ilmeisesti bosch, autocom/vast eivät vieläkään ole päässeet eroon pahasta pakkomielteestään suomentaa selkeä englannin / saksankielinen vikakoodi harvinaisen vaikeaselkoiseksi suomeksi), mutta pitäisi kenties koeajaa testerin kanssa, Livedatalla näkyy pyörintänopeusarvot joita ajotilanteissa vertaamalla selviää luistaako laatikko vai ei. Laatikon antureissa tuskin on eroa oli se dieselistä tai bensasta alunperin, kummasta laatikon ohjausyksikkö on? Ohjelmistossa on eroja mutta ne eivät näy vikakoodeina tai esiinny vikoina vaan laatikon vaihtohetket saattavat olla häiritsevästi erilaisia. Jos fyysinen ohjausyksikön numero on sama dieselissä ja bensassa voi softan vaihtaa esim. bmw progman ohjelmalla.
Comment
-
-
Originally posted by WSE1 View Postvikakoodi kyllä kertoo luistosta (ilmeisesti bosch, autocom/vast eivät vieläkään ole päässeet eroon pahasta pakkomielteestään suomentaa selkeä englannin / saksankielinen vikakoodi harvinaisen vaikeaselkoiseksi suomeksi), mutta pitäisi kenties koeajaa testerin kanssa, Livedatalla näkyy pyörintänopeusarvot joita ajotilanteissa vertaamalla selviää luistaako laatikko vai ei. Laatikon antureissa tuskin on eroa oli se dieselistä tai bensasta alunperin, kummasta laatikon ohjausyksikkö on? Ohjelmistossa on eroja mutta ne eivät näy vikakoodeina tai esiinny vikoina vaan laatikon vaihtohetket saattavat olla häiritsevästi erilaisia. Jos fyysinen ohjausyksikön numero on sama dieselissä ja bensassa voi softan vaihtaa esim. bmw progman ohjelmalla.
Comment
-
-
Originally posted by kaapeli76 View Postohjausyksikkö on bensa koneisen mutta olen koittanut toisellakin, on siinä muutaman numeron ero, mutta ei vaikutusta. ei täällä ketään läheltä löytys joka osais tai olis laitteita tollasiin softa juttuihin vai vaihanko sen yksikön ja koitan sit nollata jotenkin viat pois. ja unohdanko ne anturijutskavaihtoyrityksetkin??
Comment
-
Comment