Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34: Syylari vuotaa (?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

Originally posted by Hacra View Post
    Piha ei siis täyty savusta normaalia enempää.

Vesipumppua en vielä ole tarkastanut, täytyy katsoa josko se jostain vuotaisi, onneksi pihalla on niin valoisaa tähänaikaan vuodesta.

Alkaa pikkuhiljaa turhauttamaan koko aparaatti.
    missä kunnossa termostaattikotelo oli kun vaihdoit termarin? ei ole mitenkään mahdotonta että tuosta olisi tiiviste entinen tai kiristit liikaa ja kotelo halki :think

E: jaa tää olikin M20 koneella, siitä en sitten olekkaan niin varma että onko kovin todennäköinen vikapaikka :think
    Last edited by peto2; 17-11-2011, 21:19.
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

Comment

• Hacra
      Newbiemmer
      • Nov 2010
      • 10
      • Finland

Tämä tarina selvisi sitten kansirempan myötä (toivottavasti), tiiviste tohjona ja nyt sitten nokka on niin kulunut, että pitäisi löytää uusi jostain

Comment

• Haju69
        Administrator
        • Nov 2005
        • 16361
        • Leppävirta

Ebay näyttäs tarjoavan M20B25 nokka-akselia ~100,-
        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• Epeli1234
          Bimmer Rookie
          • Mar 2008
          • 30

Käykä syyläri??

Moro!

Eli olisi edessä syylärin vaihto sillä vanha vuotaa, nyt olen hankkimassa käytettyä nettivaraosasta, mutta kun kattoo motot.net:stä niin siellä on eri syyläri ilmastoinnilla olevaan ja ei ilmastoinnilla olevaan. Itselläni siis ilmastointi ja joku herrasmies tarjoaa minulle syyläriä autosta jossa ei ole ilmastointia. Kysymys kuuluu siis: Käykö tämä syyläri minun autooni!

Kiitos!

Comment

• SushiX
            BTCF Member
            • Apr 2008
            • 2100
            • ǝɓuᴉʌʎH

Originally posted by Epeli1234 View Post
            Moro!

Eli olisi edessä syylärin vaihto sillä vanha vuotaa, nyt olen hankkimassa käytettyä nettivaraosasta, mutta kun kattoo motot.net:stä niin siellä on eri syyläri ilmastoinnilla olevaan ja ei ilmastoinnilla olevaan. Itselläni siis ilmastointi ja joku herrasmies tarjoaa minulle syyläriä autosta jossa ei ole ilmastointia. Kysymys kuuluu siis: Käykö tämä syyläri minun autooni!

Kiitos!
            Auttaa varmasti vastaamista jos kertoo mistä koneesta puhutaan? Yleensä syylärit on erikokosia jos on ilmastointi vs ei ilmastointi... Kerro ensin enemmä tietoa niin on helpompi auttaa..
            E90 07 335D
            Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!

Comment

• Epeli1234
              Bimmer Rookie
              • Mar 2008
              • 30

Joo elikkä m20b20 kone, auto siis 520 e34 -89

Comment

• SushiX
                BTCF Member
                • Apr 2008
                • 2100
                • ǝɓuᴉʌʎH

Originally posted by Epeli1234 View Post
                Joo elikkä m20b20 kone, auto siis 520 e34 -89
                Ilman ilmastointia syylärin koko on; 440mm
                Ilmastoinnilla syylärin koko on; 520mm

Joten ei passaa...

Jos sulla on ilmastointi niin orkkis syylärin osanumero; 17111719306
                E90 07 335D
                Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎