Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 525tds touring ohj.pumppu ja takaiskarit ongelma

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • aikamatkaaja
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2009
    • 601
    • Pori

    e34 525tds touring ohj.pumppu ja takaiskarit ongelma

    Elikkäs olis pienehkö ongelma ja auton siis e34 525 TDS -93 Touring

    Ihmettelin ku laturin remmi meni poikki ja tutkailtiin että mikä on niin ohjaustehostimen pumpun korva halki ja pultti katkennut sisään ja toiselta puolelta ei lainkaan kiinni joten se koko pumppu oli vinossa ja sen takia toi remmi siis meni poikki.

    Nyt kun muuten kaikki reerassa niin ei löydy mistään tuollaista pumppua niin ajattelin että laitan normaalin 2lähdöllä olevan pumpun paikoille, kun itselläni vanha on siis 3lähdöllä joista yksi takaiskareille. Sopiiko siis normaalit takaiskarit tuohon ihan vaan heittämällä vai tarviiko jotain muokata ja jos tarvii niin mitä..

    Niin ja jos jollain sattuu olemaan tuollaista pumppua kiinnikkeineen niin ostan kyllä sen mielummin kun lähden iskarivaihtoon.

    Mitä te lähtisitte tässä vaiheessa tekemään?
    e61 525i -05 & e23 732i -84

    Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..
  • peto2
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2007
    • 8267
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Originally posted by aikamatkaaja View Post
    Elikkäs olis pienehkö ongelma ja auton siis e34 525 TDS -93 Touring

    Ihmettelin ku laturin remmi meni poikki ja tutkailtiin että mikä on niin ohjaustehostimen pumpun korva halki ja pultti katkennut sisään ja toiselta puolelta ei lainkaan kiinni joten se koko pumppu oli vinossa ja sen takia toi remmi siis meni poikki.

    Nyt kun muuten kaikki reerassa niin ei löydy mistään tuollaista pumppua niin ajattelin että laitan normaalin 2lähdöllä olevan pumpun paikoille, kun itselläni vanha on siis 3lähdöllä joista yksi takaiskareille. Sopiiko siis normaalit takaiskarit tuohon ihan vaan heittämällä vai tarviiko jotain muokata ja jos tarvii niin mitä..

    Niin ja jos jollain sattuu olemaan tuollaista pumppua kiinnikkeineen niin ostan kyllä sen mielummin kun lähden iskarivaihtoon.

    Mitä te lähtisitte tässä vaiheessa tekemään?
    jos tasonsäätö on toimiva ja iskarit ehjät niin en missään nimessä pumpun takia alkaisi vaihtamaan karvalakki alustaa alle.

    kyllä noita tandem pumppuja sillontällön on myynnissä näkynyt :think
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • aikamatkaaja
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2009
      • 601
      • Pori

      #3
      ei kyl käryä onko ehjä tai mistä voi säätää tai mitään muutakaan tietoa koko iskareista.. sen vaan tiedän et tuli auto eilen joltain paskahousulta mikä on tehny tonne konehuoneeseen jos jonkinmoista patenttia ja enimmäkseen just tonne pumppu puolelle.
      e61 525i -05 & e23 732i -84

      Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..

      Comment

      • aikamatkaaja
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2009
        • 601
        • Pori

        #4
        niin ja kävikö noi iskarit ny sit vai ei..
        e61 525i -05 & e23 732i -84

        Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..

        Comment

        • okko
          BTCF Honorary Member
          • Apr 2005
          • 1768
          • Honkajoki

          #5
          Kyllä sinne tavan iskarit saa sopimaan. Yläpäät pitää vaihtaa.
          When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway

          Lopuksi. Löytyykö sinulle kuutta kantajaa...

          Comment

          • aikamatkaaja
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2009
            • 601
            • Pori

            #6
            Originally posted by okko View Post
            Kyllä sinne tavan iskarit saa sopimaan. Yläpäät pitää vaihtaa.
            ookkei.. no tarvii vielä kattoo. Tutkailin ni Kankaanpäässä joku purkupaikka missä saattais ehkä jopa olla tommonen pumppu ni tarvii soitella aamusti ensin sinne..
            e61 525i -05 & e23 732i -84

            Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..

            Comment

            • AnttiR
              Bimmer Fanatic
              • Jan 2006
              • 819
              • Jyväskylä

              #7
              Jos se pumppu itsessään on ehjä mutta siinä on joku ulkoinen vika(korvake poikki, pultti katkennut?!?), niin eikö se ole ihan pienellä vaivalla korjattavissa?
              En siis ole tuollaista pumppua ikinä käsissä pidellyt mutta tuli vain mieleen.
              E61 535d -04

              Comment

              • aikamatkaaja
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2009
                • 601
                • Pori

                #8
                Öljy

                Eli nyt on kaikki aikalailla kunnossa, mutta nyt viel kysymys et mitä öljyä tonne pitäs laittaa kun just noi takaiskarit samassa pumpussa.
                e61 525i -05 & e23 732i -84

                Ex: e60 545i, e39 540i, e39 m5, e65 730d, e28 528i, e61 535d, e39 535i m-sport -00 imolarot, e36 325 cab, e38 740ia -96, e46 330ci -00..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎