Elikkäs pihassa on vm.90 e34 M5 s38b36. en tiiä oikee et mistä alkais ettimää vikaa kun aamulla menee kylmää konetta starttaamaan ni ei lähde käyntii ennenkun painaa kaasua.Kunnes se lähtee käyntii ja kierrokset pomppaa 1500rpm ja päästää kaasun pois ni saattaa sammua. noin 5s ajan joutuu pitää kaasua et pysyy käynnissä sen jälkee toimii normaalisti??? mitä nyt ihan vähä tyhjäkäynti seilailee:think:think:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M5 vittuilee käynnistäessä
Collapse
X
-
Originally posted by bigblock View PostTyhjäkäynti moottorin jumimiselta tuo kuulostaa,luultavasti vain likainen.
Halvin&helpoin keino alkaa tutkimaan vikaa.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
eikös ku painaa sen tyhjäkäynti moottorille menevän putken painaa luttuu ni sen ei pitäs sammua tai ainaki olin lukevinani jostain. painoin äsken sen luttuu sen auto meinas sammua ja päästin pois ni kierrokset pomppas melkee 3000rpm. oli sen verran hankalassa paikassa siellä imusarjan alla et en tänää alkanu ottaa sitä irti??F01 730D
E30 4d M60 turbo
Comment
-
-
S!
Ei tartte koko imusarjaa irroittaa. Itse kun vaihtelin S38B38 nuo alipaineletkut ym. ja samalla putsasin lisäilmaluistin, niin otin irti vain sen plenumin eli imukotelon. Läppärungot jäi kiinni kanteen. Huomattavasti helpompi ja samalla sai vaihtaa tiivisteet.sigpic
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Comment
-
-
Originally posted by Jonee^^^^ View PostJuu. Putsasin jo ja autto ongelmaan. Otin plenumin irti ja katoin samalla et kaikki letkut ja putket on kunnossa. Välillä jää kyl ihan vähän yli 1000rpm kierrokset mut ku näpäyttää kaasua ni tippuu reiluun 800rpmMyyn:
M10/20/52 E30-E36 osia
Comment
-
Comment