Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 M5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Freed
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2004
    • 425
    • Helsinki

    e34 M5

    Katselin mobile.de:stä e34 ämmä-vitosia ja huomasin että joidenkin hinta on n.2000e. Mitä sen hintaluokan autolta voi odottaa? Jos auton tuo nyt Suomeen niin voiko se olla käyttämättä ja veroja maksamatta tallissa niin kauan kunnes on rahaa maksaa verot ja auto on kunnon kuisissa?
  • Petey
    Newbiemmer
    • Jul 2003
    • 24
    • Kuopio

    #2
    "Ne ei oo ollu uutena persaukisten autoja, ja vielä vähemmän ne ovat käytettyinä."

    Pidä toi mielessä kun katot niitä hinnat alkaen M5:sia. Voi tulla kalliiksia ostaa se halvin.

    Comment

    • Woke
      Bimmer Rookie
      • Sep 2004
      • 170
      • Kemi

      #3
      Ei niitä veroja tartte maksaa jos ei rekisteriin laita....
      BMW E60 520da -2008

      Comment

      • heikki81
        Bimmer Rookie
        • Oct 2003
        • 176
        • Rauma

        #4
        Ja toisinaan ilmotuksissa myydää esim. pelkkä kori tai moottori,mikä omalta osin selittää alhaista hintaa, et kannattaa lukee aik tarkkaa se ilmotus.Sehä se vast kivaa oliski ku pääsee johki Münchenii ja huamaa, et paikalline Sülo myyki vaa sul vehkee, mist puuttuu esim. motti ja sisusta.
        Tapaturmassa irronnut käsi pystyy jo vähän vasaroimaan.
        Otsikko Aamulehdessä 12.1.

        Comment

        • juppis
          Bimmer Rookie
          • Oct 2004
          • 172

          #5
          Edellinen tiivisti aiheen hyvin, mutta pakko lisätä vielä pari asiaa.
          Eli jos haet e34 M5 bemaria itsellesi niin kannattaa katsoa ennemmin pyyntihintojen yläpäästä sitä autoa itselle. Näillä autoilla kun tuppaa noi korjaukset aina maksamaan todella paljon. Kyllä saksalainen osaa tuon auton hinnoittelun vielä paremmin kun suomipoika. Ja muista laskea myös tuontikustannukset, jotka kaikkiaan kannattaa laskea 2000 ja ylöspäin.(talvivarustus,katsastus,matkakulut,huolt o/korjauskulut,yms). Myös veroissa voi tulla pieniä yllätyksiä +-1000 euroa ainakin. Eli eiköhän ne todellakin hyväkuntoiset mauri vitoset ala olemaan saksassakin jo alkaen 8000 euroa ja siihen edellämainitut kust. päälle. Näissä asioissa kun ei todellakaan kannata säästellä ostohetkellä. Muista vielä, että mobile.de:ssä tämän ikäiset autot, jotka ovat todella hyväkuntoisia on harvassa, mutta niiden arvo tuleekin sitten tulevaisuudessa hyvinpidettynä nousemaan!

          Tuosta verotuksesta vielä, eli talliin saat auton tuoda ja maksaa verot vaikka viiden vuoden päästä. :wink:

          Comment

          • Jacek
            Bimmer Fanatic
            • Nov 2004
            • 552
            • Helsinki

            #6
            Taikasanoja joita kannattaa etsiä noista "2000€ M5" ilmoituksista ovat mm

            Motorschaden
            Getriebeschaden
            Nur in Teilen
            Schlachte
            Unfallfahrzeug
            Nicht fahrbereit

            jne


            Eli 2000€ M5 E34 on hölynpölyä.
            (M3 + M3) - M5 = M1 ?

            Osia myytävänä

            http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

            Comment

            • Freed
              Bimmer Fanatic
              • Jun 2004
              • 425
              • Helsinki

              #7
              Ja mitäs nuo tarkoittaa?

              Comment

              • Jacek
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2004
                • 552
                • Helsinki

                #8
                Originally posted by Freed
                Ja mitäs nuo tarkoittaa?

                Arvelinkin asian olevan juuri noin :lol:


                Moottorivaurio
                Vaihteistovaurio
                Vain osina
                Puretaan
                Kolariauto
                Ei ajokuntoinen

                jne..

                2000€ et saa ehjää/kokonaista/kunnollista M5 E34. Sitä se tarkottaa. Sorry.
                (M3 + M3) - M5 = M1 ?

                Osia myytävänä

                http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

                Comment

                • KFZ-Koenig
                  Bimmer Enthusiast
                  • Oct 2003
                  • 2900

                  #9
                  Oon käyny kattoo joitan hintaluokan alapäässä olevia E34 M5:sia sakuissa ja todennut, että ne parin tonnin pelit on kyllä poikkeuksetta paskoja. Parista keskihintasesta/kalliimmasta tuli sitten kaupat ja niistä sai tingittyy sen verran, että hinnat rupes lähenee halvemman hintaluokan pelejä ja silti ne oli kunnossa. Oma vinkkini on, että kannattaa kattoo noi Jacekin ilmottamat sanat ilmotuksesta ja vaikka tekstissä ei mainittais mistään vioista, niin suhtaudu silti todella kriittisesti niihin ilmotuksiin. Niin ja kaikki edulliset autot, jotka mobilessa on myynnissä esim. 2 viikkoa on sen verran huonoja, ettei niitä ole kukaan käynyt hakemassa pois. Helmiä löytyy jos tsiigaa mobilee silmä kovana ja sopii tapaamisen heti kun uus mielenkiintonen ilmotus tulee eteen. Omalla kokemuksella ne helmet menee 1-2 päivässä.
                  Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                  Comment

                  • KFZ-Koenig
                    Bimmer Enthusiast
                    • Oct 2003
                    • 2900

                    #10
                    Ai niin ja näitä kannattaa kans kattoo:

                    ohne Papiere / ohne Brief = paprut puuttuu

                    nur FIN/VIN + Brief = eli vain runkolappu + paprut

                    Noitakin on välillä kaupan...
                    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

                    Comment

                    • Jacek
                      Bimmer Fanatic
                      • Nov 2004
                      • 552
                      • Helsinki

                      #11
                      Originally posted by KFZ-Koenig
                      Ai niin ja näitä kannattaa kans kattoo:

                      ohne Papiere / ohne Brief = paprut puuttuu

                      nur FIN/VIN + Brief = eli vain runkolappu + paprut
                      Jep. BGS tykkää vähän kyttyrää jos sattuvat kysymään laivarannassa auton papereita eikä otetta löydykään. Saksassa se jolla on ote fyysisesti kädessä omistaa auton, riippumatta siitä mitä siihen on merkitty. Nimi otteessa tarkoittaa ainoastaan sitä kenelle auto on rekisteröity mutta ei kerro omistussuhdetta.

                      Osamaksukaupoissa on yleistä että ote on pankissa/rahoituslaitoksessa velan panttina eli ei voi suositella auton ostamista ilman otetta.

                      Fahrzeugbrief on siis se A5 kokoinen 6.sivuinen lappu, Fahrzeugschein on taasen puolet postikortista ja vastaa meidän teknistä osaa.

                      Autovarkaan suosikkikohde ovat tietysti ote + valmistenumeropala. Niiden kauppaaminen vaan ei ole laitonta saksassa, omituista kyllä.
                      (M3 + M3) - M5 = M1 ?

                      Osia myytävänä

                      http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

                      Comment

                      • cordia
                        Bimmer Fanatic
                        • Nov 2003
                        • 304
                        • Hamina

                        #12
                        Meikkis kyl meinaa kevääl hakee tollasen parin tonnin pommin, kun pitäs laittaa toi mun farkun kori m5:een, tai ainakin korin takaosa.
                        e65 735i
                        e91 320d


                        ex e34 m5 Touring/518i kv
                        ex e60 530d
                        ex e90 318d
                        ex f10 520d

                        Comment

                        • Jacek
                          Bimmer Fanatic
                          • Nov 2004
                          • 552
                          • Helsinki

                          #13
                          Originally posted by cordia
                          Meikkis kyl meinaa kevääl hakee tollasen parin tonnin pommin, kun pitäs laittaa toi mun farkun kori m5:een, tai ainakin korin takaosa.
                          Onnea ja Menestystä. Pidäpä päiväkirjaa matkasta ja postaa tänne...
                          (M3 + M3) - M5 = M1 ?

                          Osia myytävänä

                          http://www.btcf.fi/foorumi/viewtopic.php?t=35796

                          Comment

                          • overboost
                            Bimmer Rookie
                            • Oct 2004
                            • 181
                            • E-Suomi

                            #14
                            Originally posted by cordia
                            kun pitäs laittaa toi mun farkun kori m5:een, tai ainakin korin takaosa.
                            Suunniteltko farmari-korin takaosan hitsaamista sedaniin :?: Joopa,joo......
                            Vai korinvaihtoa? Korinvaihdot käytännössä mahdottomia nykyään.

                            Comment

                            • mukko
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jan 2003
                              • 5965
                              • Uleåborg

                              #15
                              Originally posted by overboost
                              Originally posted by cordia
                              kun pitäs laittaa toi mun farkun kori m5:een, tai ainakin korin takaosa.
                              Suunniteltko farmari-korin takaosan hitsaamista sedaniin :?: Joopa,joo......
                              Vai korinvaihtoa? Korinvaihdot käytännössä mahdottomia nykyään.
                              Varsinkin kun puhutaan kv-farkusta jo muutenkin.. tosin voishan tuon saada kusetettua ns. uusituontina kilpiim M5:na jos verot halajaa maksaa. Eli tekniikka vaan vaihtoon ja hakatut numerot pois.. Ottean tietysti huomioon että ton farkun orkkispaperit on jossain tallessa :wink:
                              -- Official member of BTCF-Sauna Team --

                              Save the World, Fuck The Fuel Economy
                              Vitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎