Katselin mobile.de:stä e34 ämmä-vitosia ja huomasin että joidenkin hinta on n.2000e. Mitä sen hintaluokan autolta voi odottaa? Jos auton tuo nyt Suomeen niin voiko se olla käyttämättä ja veroja maksamatta tallissa niin kauan kunnes on rahaa maksaa verot ja auto on kunnon kuisissa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 M5
Collapse
X
-
Ja toisinaan ilmotuksissa myydää esim. pelkkä kori tai moottori,mikä omalta osin selittää alhaista hintaa, et kannattaa lukee aik tarkkaa se ilmotus.Sehä se vast kivaa oliski ku pääsee johki Münchenii ja huamaa, et paikalline Sülo myyki vaa sul vehkee, mist puuttuu esim. motti ja sisusta.Tapaturmassa irronnut käsi pystyy jo vähän vasaroimaan.
Otsikko Aamulehdessä 12.1.
Comment
-
-
Edellinen tiivisti aiheen hyvin, mutta pakko lisätä vielä pari asiaa.
Eli jos haet e34 M5 bemaria itsellesi niin kannattaa katsoa ennemmin pyyntihintojen yläpäästä sitä autoa itselle. Näillä autoilla kun tuppaa noi korjaukset aina maksamaan todella paljon. Kyllä saksalainen osaa tuon auton hinnoittelun vielä paremmin kun suomipoika. Ja muista laskea myös tuontikustannukset, jotka kaikkiaan kannattaa laskea 2000 ja ylöspäin.(talvivarustus,katsastus,matkakulut,huolt o/korjauskulut,yms). Myös veroissa voi tulla pieniä yllätyksiä +-1000 euroa ainakin. Eli eiköhän ne todellakin hyväkuntoiset mauri vitoset ala olemaan saksassakin jo alkaen 8000 euroa ja siihen edellämainitut kust. päälle. Näissä asioissa kun ei todellakaan kannata säästellä ostohetkellä. Muista vielä, että mobile.de:ssä tämän ikäiset autot, jotka ovat todella hyväkuntoisia on harvassa, mutta niiden arvo tuleekin sitten tulevaisuudessa hyvinpidettynä nousemaan!
Tuosta verotuksesta vielä, eli talliin saat auton tuoda ja maksaa verot vaikka viiden vuoden päästä. :wink:
Comment
-
-
Oon käyny kattoo joitan hintaluokan alapäässä olevia E34 M5:sia sakuissa ja todennut, että ne parin tonnin pelit on kyllä poikkeuksetta paskoja. Parista keskihintasesta/kalliimmasta tuli sitten kaupat ja niistä sai tingittyy sen verran, että hinnat rupes lähenee halvemman hintaluokan pelejä ja silti ne oli kunnossa. Oma vinkkini on, että kannattaa kattoo noi Jacekin ilmottamat sanat ilmotuksesta ja vaikka tekstissä ei mainittais mistään vioista, niin suhtaudu silti todella kriittisesti niihin ilmotuksiin. Niin ja kaikki edulliset autot, jotka mobilessa on myynnissä esim. 2 viikkoa on sen verran huonoja, ettei niitä ole kukaan käynyt hakemassa pois. Helmiä löytyy jos tsiigaa mobilee silmä kovana ja sopii tapaamisen heti kun uus mielenkiintonen ilmotus tulee eteen. Omalla kokemuksella ne helmet menee 1-2 päivässä.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Ai niin ja näitä kannattaa kans kattoo:
ohne Papiere / ohne Brief = paprut puuttuu
nur FIN/VIN + Brief = eli vain runkolappu + paprut
Noitakin on välillä kaupan...Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by KFZ-KoenigAi niin ja näitä kannattaa kans kattoo:
ohne Papiere / ohne Brief = paprut puuttuu
nur FIN/VIN + Brief = eli vain runkolappu + paprut
Osamaksukaupoissa on yleistä että ote on pankissa/rahoituslaitoksessa velan panttina eli ei voi suositella auton ostamista ilman otetta.
Fahrzeugbrief on siis se A5 kokoinen 6.sivuinen lappu, Fahrzeugschein on taasen puolet postikortista ja vastaa meidän teknistä osaa.
Autovarkaan suosikkikohde ovat tietysti ote + valmistenumeropala. Niiden kauppaaminen vaan ei ole laitonta saksassa, omituista kyllä.
Comment
-
-
Originally posted by overboostOriginally posted by cordiakun pitäs laittaa toi mun farkun kori m5:een, tai ainakin korin takaosa.
Vai korinvaihtoa? Korinvaihdot käytännössä mahdottomia nykyään.-- Official member of BTCF-Sauna Team --
Save the World, Fuck The Fuel EconomyVitut aerodynamiikasta, kuutiotuumat ratkaisevat!
Comment
-
Comment