No niin, laitoin vielä käyntiin ennen tulpan vaihtoa että näkee kasteleeko vai ei saa pensaa. Käynnistyi heti kaikilla pytyillä
Käytin jonkun aikaa ja vaihdoin vielä uuden tulpan ja alkuperäisen puolan, vieläkin käy kaikilla. Eli olisiko syynä ollut vain vanhentunut pensa ja BMW ajatus (oikea) sulkea suutin jos ei lähde käyntiin heti. Jos olisi ollut lämmin talli (vanha pensa olisi palanut helpommin) ja vikakoodin nollain jolla olisin saanut ecun yrittämään uudestaan olisin päässyt paljon vähemmällä rassaamisella.
Vielä jäi 1400 r/min. +/-200 r/min. sellainen tärinä / resonointi. Onko tässä kaksoismassa vauhtipyörä?
Vai käyköhän joku pytty vieläkin vajaasti?
Käytin jonkun aikaa ja vaihdoin vielä uuden tulpan ja alkuperäisen puolan, vieläkin käy kaikilla. Eli olisiko syynä ollut vain vanhentunut pensa ja BMW ajatus (oikea) sulkea suutin jos ei lähde käyntiin heti. Jos olisi ollut lämmin talli (vanha pensa olisi palanut helpommin) ja vikakoodin nollain jolla olisin saanut ecun yrittämään uudestaan olisin päässyt paljon vähemmällä rassaamisella.
Vielä jäi 1400 r/min. +/-200 r/min. sellainen tärinä / resonointi. Onko tässä kaksoismassa vauhtipyörä?
Vai käyköhän joku pytty vieläkin vajaasti?
Comment