Announcement

Collapse
No announcement yet.

Renkaiden koko ja katsastus.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ruupanen
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2006
    • 5150
    • Joensuu

Originally posted by Purtsi123 View Post
    Mulle väitti eräs inssi, että kun on muutoskatsastanut autoon uuden koon esim. omassa tapauksessa 225/45R17, niin siitä ei saa poiketa milliäkään mihinkään suuntaan ilman uutta muutoskatsastusta. Melkosta touhua. Taitaa muutenkin olla joka inssillä eri mielipiteet, tiedot/tiedon puutteet noiden renkaiden muutoskatsastusten kanssa.
    Samaa kertoi inssi myös mulle. Taannoin muutoskatastin tulevat talvivanteet kesägummeilla, eli 235&45/245&40/18 renkailla, jotka sattuivat vanteet ostaissa alla olemaan.
    Heti talvikelien koitettua vaihdatin vanteille 225/40/18" gummit joilla talven ajelin ja taas kun leima koitti hurautin sitten nykyisillä nastoilla katsastukseen. Kaikki ok autossa siihen asti kun katsottiin renkaat. Rupesi sitten "vaatimaan" uudelleen muutoskatsastusta, koska koko muuttunut.
    Tarpeeksi kun sille sönkkäsin et ite nämä mulle muutoskatastit edellisellä leimalla ja silloin jo sanoin näistä tulevan talvivanteet, joten voithan sinä ne renkaat sinne kirjata uudella koolla, mutta mittään sitä en maksa. Onneks nyt suostui tähän, koska oishan tuo ollut ihan naurettavaa maksaa taas muutoskatastuksen hinta eto lystistä.
    E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎