Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kytkin tuntuu oudolta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 525i91vm
    Bimmer Rookie
    • Jan 2012
    • 29
    • Finland

    Kytkin tuntuu oudolta.

    eli autohan on e34 525 91vm. kytkimen "painumis" matka tuntuu todella lyhyeltä? mistä tälläinen voi johtua ? polkimessa ei kuitenkaan tyhjää ole hirveästi. kytkin ei kyllä luista eikä muutenkaan temppuile mutta tuntuu todella onnettomalta painaa poljin pohjaan kun ei tarvitse painaa kuin 5-10cm? ja on lattiassa. vähän on/off tyylinen..

    Kuvailin asiaa varmaankin oudosti mutta toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan.
    Last edited by 525i91vm; 27-01-2012, 04:16. Reason: sekavasti kuvailtu.
  • Coltti
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2009
    • 333
    • https://t.me/pump_upp

    #2
    Todennäköisesti kytkinpääsylinterin tiivisteet falskaa sisäänpäin, oireilee juuri noin.
    https://t.me/pump_upp

    Comment

    • 525i91vm
      Bimmer Rookie
      • Jan 2012
      • 29
      • Finland

      #3
      kauankohan kestää ?

      kauankohan tuo kytkin nyt sitten kestää tuollaisenaan ? ollut ainenkin viimeiset 30tkm tuollainen. onko iso homma vaihtaa ?

      Comment

      • Coltti
        Bimmer Fanatic
        • Nov 2009
        • 333
        • https://t.me/pump_upp

        #4
        Paha arvioida kestoa.
        Pääsylinteri löytyy kuskin jalkatilasta polkimen takaata. Pari 10mm pulttia irti, jarrunestesäiliöstä tuleva putki pois, kytkinpolkimen ja pääsylinterin männän varren yhdistävä tappi pois ja vaihdelaatikkoon menevä kytkinnesteputki irti pääsylinterin takapäästä auton konehuoneen puolelta.

        Sitten pääsylinteri lähtee vekslaamalla paikaltaan.
        Sisälle voi vaihtaa joko pelkät tiivisteet, tai jos ei sellaista halua opetella (tai sylinteri on liian hapettunut), hankkii ehjän käytetyn tai uuden vaihtosylinterin.
        https://t.me/pump_upp

        Comment

        • Erska
          Bimmer Fanatic
          • Jul 2005
          • 439
          • Tuusula

          #5
          Originally posted by Coltti View Post
          Paha arvioida kestoa.
          Pääsylinteri löytyy kuskin jalkatilasta polkimen takaata. Pari 10mm pulttia irti, jarrunestesäiliöstä tuleva putki pois, kytkinpolkimen ja pääsylinterin männän varren yhdistävä tappi pois ja vaihdelaatikkoon menevä kytkinnesteputki irti pääsylinterin takapäästä auton konehuoneen puolelta.

          Sitten pääsylinteri lähtee vekslaamalla paikaltaan.
          Sisälle voi vaihtaa joko pelkät tiivisteet, tai jos ei sellaista halua opetella (tai sylinteri on liian hapettunut), hankkii ehjän käytetyn tai uuden vaihtosylinterin.
          Laatikon kyljessä oleva työsylinteri aiheuttaa kyllä kanssa tuollaista, epäilisin sen olevan nyt kyseessä..
          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten

          Nyt: VOLVO S60 D5 -03

          EX: 523iA -99, 530DA touring -03, 520i -03 E60, 528iA -96 518i -90, 518i -85, 518i -86, 525i -88 ,730iA -88, 525i -89 ,518i -90, 518i -87, 518i -86, 528i -84

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎