m50b20
Vaihdoin ilmansuodattimen ja tulpat (Boschin Yttrium Super Plussat) sekä putsailin imupuolta ja irrotin ilmamäärämittarin, akun kengän ollessa irti.
Ilmamäärämittarin sisuslangat näyttivät erikoisilta, siellä se lanka joka kiertää sellaisen ympyrän oli ihan ok, mutta sitten siinä oli abigoliittimen näköinen metalliliuska ja sitä vastapäätä törrötti 'katkenneen näköinen' langan pätkä. Eli kuuluisiko se liitin ja ilmeisesti kuumalanka olla yhdessä. Löytyykö jostain kuvaa imm:n sisuksista?
Sitten motronicin toimintaan, laitoin akun kengän kiinni ja käytin tyhjä käyntiä ja ajelin vaihtelevaa ajoa. Epäonnistuikohan motronicin 'ohjelmointi' kun nyt liikkeessä ollessa tyhjäkäynti seilaa 600-1000 välillä ja kun pysähtyy, niin se tasoittuu n. 900:n.
Eli millai tietokone pitäisi oikeaoppisesti ohjelmoida akun kengän irroituksen jälkeen.
Muuten auto kyllä toimii ikäänkuin paremmin, suodattimen vaihto tuntui tuovan vähän lisää tehoa.
Vaihdoin ilmansuodattimen ja tulpat (Boschin Yttrium Super Plussat) sekä putsailin imupuolta ja irrotin ilmamäärämittarin, akun kengän ollessa irti.
Ilmamäärämittarin sisuslangat näyttivät erikoisilta, siellä se lanka joka kiertää sellaisen ympyrän oli ihan ok, mutta sitten siinä oli abigoliittimen näköinen metalliliuska ja sitä vastapäätä törrötti 'katkenneen näköinen' langan pätkä. Eli kuuluisiko se liitin ja ilmeisesti kuumalanka olla yhdessä. Löytyykö jostain kuvaa imm:n sisuksista?
Sitten motronicin toimintaan, laitoin akun kengän kiinni ja käytin tyhjä käyntiä ja ajelin vaihtelevaa ajoa. Epäonnistuikohan motronicin 'ohjelmointi' kun nyt liikkeessä ollessa tyhjäkäynti seilaa 600-1000 välillä ja kun pysähtyy, niin se tasoittuu n. 900:n.
Eli millai tietokone pitäisi oikeaoppisesti ohjelmoida akun kengän irroituksen jälkeen.
Muuten auto kyllä toimii ikäänkuin paremmin, suodattimen vaihto tuntui tuovan vähän lisää tehoa.
Comment