elikkäs mulla olis e34 525ix M50 koneella ja olen lueskellu paljon koneen vioista mut en ole saanut vielä autoa kuntoon:think Imuvuodot tarkistettu, puolat, tulpat(500km jälkeen ihan karstassa kaikki), bensan suodatin vaihdettu mut tuntuu et koko ajan vaan huononee. sen takia kirjotin tämän jutun kun en löytänyt mistään et mitä vikoja kampiakselin tai nokka-akselin asentotunnistin viat vaikuttaa autoon?? kylmänä toimii jotenkuten mutta kun kone alkaa olla lämmin ni ei toimi enää ollenkaan:think ja voisiko ilmamäärä mittari tai kaasun asento tunnistin vaikuttaa noihin???
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ongelmia m50b25 kanssa
Collapse
X
-
Eli mitä se auto tekee sitten? :thinkLMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
tosiaan perkele se vika unohtu kirjottaa kaasua painaessa alkaa booamaan vaihde päällä likkellä ja tyhjäkäynnillä ku painaa kaasun pohjaan ni noin 3000 kohdalla alkaa röpeltää ja 6000 kohdalla ei röpella, vaihde päällä lähtee kiihdyttää ni ei käy kaikilla jos sattuu lähtee kiihtymää ilman booaustaF01 730D
E30 4d M60 turbo
Comment
-
-
en tiiä antaako liikaa:think tuntuu et se ei saat tarpeeks ku se jää välillä huutamaan kierrokset jonnekki 3000 tietämille välillä, ni se on viikon sisällä toiminu 3 kertaa ihan niinku auton kuuluu toimia, nii ja tyhjäkäynnillä välillä pätkähtää tietyin väliaijoinLast edited by Jonee^^^^; 04-02-2012, 18:41.F01 730D
E30 4d M60 turbo
Comment
-
-
Itellä oli ihan sama vika ja se korjaantu ilmamassamittarin vaihdolla..
Se selviää silleen vaikka että kaasuttelet ja sitten nyppäät ilmamassamittarin liittimen irti ja kaasuttelet taas. Jos liittimen nyppääminen ei vaikuta auton käyntiin niin vika on luultavimmin siinä.Käyttis 530d e61 2004
Ex.
e34 518i '90
e34 520 '88,
e34 525 '92,
e30 318 '90,
e34 520 '89,
e34 525tds '94
e36 323 '97
e34 540 '94
e34 535 '89
e39 523 '98
e38 735i '98
E39 530d "98
E28 520 "84
E34 535 "89
E39 530d "00
E38 740 "98
E46 318 "01
Yms.
Comment
-
-
Originally posted by majgul View PostJos karstassa nuo tulpat nii rikkaallahan se käy. Oma ääni menee lambdalle ainaki. Toinen on että käy vikokoodit luetuttamaan. Esim neste ei ainakaan täälläpäin velota siitä kuin 20e.BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
-
Originally posted by _chris_ View PostVeikataan lambdaa täältäkin. Kertomus siitä, että ongelmat lisääntyy lämpimällä koneella viittaisi myös tähän. Lambda ei ole käytössä kylmälle koneelle.
Itsellä jäi mainitsematta juurikin tuo miksi epäilen lambdaa, eli lämpimänä käy huonosti. Voisin 90% varmuudella sanoa että vika johtuu lambdasta. Äläkä missään nimessä osta tarvike lambdaa!
Comment
-
-
Ottamalla sen irti kone käy varaohjelmalla ja siten ei käytä tätä rikkinäistä lambdaa ja toimii paremmin. Eli vaihda se lambada sieltä. Eikä mietitä vieläkään sitten sitä tarvikelambadaa vaikka halpa on. Alkaa auto käymään jännästi sen kans välillä ja jänniä sivuvaikutuksia tulee, sitte se menee jännästi rikki ja saat jännästi vaihtaa sen alkuperäisen sen jälkeen. Eli alkuperäinen sinne
Comment
-
Comment