Elikkäs kansipahvin vaihdon jälkeen alkoi käymään Neiti reippaasti rikkaalla eikä tahdo reagoida kaasuun oikein niin kuin pitäisi sekä moottori hukkuu jos poljinta painelee kerralla paljon. Pienen ajan kuluttua tippuukin yksi pytty pelistä pois. Ja silloin kun käy kaikilla niin ryskyttää tyhjäkäynnilla hieman. Ja tulppia kun katselee niin ovat täysin mustat ja jotkut ehkä hieman märätkin.
Myöskin outo naputus 6. suuttimen luota ihmetyttää jota ei ennen remonttia kuulunut:think Ajoitus on katsottu moneen kertaa ohjeitten mukaan kohdilleen.
Listaan tähän vaihdetut osat remontin yhteydessä:
-Uusi vr-anturi
-Uusi lambda (Bosch)
-kannen tiiviste+ yläkerran kaikki tiivisteet
-Uusi ilmanputsari
-Uusi pensasuodatin
+ muita tilpehöörejä
Kaasuläppäkytkin testattu, toimii
Itsellä nyt vähän ratkaisut hakusessa ja en oikein löytänyt aikaisemmista topiceista kyseiseen ongelmaan ratkaisua.
Voisiko olla että uudessa lambdassa olisi johdot eri järjestyksessä kuin vanhassa vaikka liitin passaa suoraan paikoilleen? Tuota en vaihtohetkellä ajatellut ollenkaan enkä nyt muista järjestystä ulkoa.
Entä ilmamassa mittari? Pystyykö tuota jotenkin mittarilla testailemaan ja mitä lukemia sieltä pitäisi tulla jos pystyy?
Myöskin outo naputus 6. suuttimen luota ihmetyttää jota ei ennen remonttia kuulunut:think Ajoitus on katsottu moneen kertaa ohjeitten mukaan kohdilleen.
Listaan tähän vaihdetut osat remontin yhteydessä:
-Uusi vr-anturi
-Uusi lambda (Bosch)
-kannen tiiviste+ yläkerran kaikki tiivisteet
-Uusi ilmanputsari
-Uusi pensasuodatin
+ muita tilpehöörejä
Kaasuläppäkytkin testattu, toimii
Itsellä nyt vähän ratkaisut hakusessa ja en oikein löytänyt aikaisemmista topiceista kyseiseen ongelmaan ratkaisua.
Voisiko olla että uudessa lambdassa olisi johdot eri järjestyksessä kuin vanhassa vaikka liitin passaa suoraan paikoilleen? Tuota en vaihtohetkellä ajatellut ollenkaan enkä nyt muista järjestystä ulkoa.
Entä ilmamassa mittari? Pystyykö tuota jotenkin mittarilla testailemaan ja mitä lukemia sieltä pitäisi tulla jos pystyy?
Comment