Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525i ei käy kaikilla(Ratkaistu)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tonnizi
    Bimmer Enthusiast
    • May 2007
    • 1501
    • Mäntsälä

    #16
    Originally posted by Zetz View Post
    menet nyt vittu sinne korjaamolle sen autos kanssa ja sanot että tekeevät ohivuotomittauksen, maksaa parikybää ja on nopee homma. ei kellään täälläkään rupee pätkii päässä ku sulle koittaa selittää yksinkertaista asiaa.
    no jep, mut tässä se onki ku vappun jälkee noil on vasta aikaa katoa ja tehdä tolle jotain ku esposeen viedään toi
    Social Media:
    - Twitter
    - Instagram
    - Twitch

    - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
    Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

    Nykyinen:
    E61 530d -04
    Ex:
    E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

    Comment

    • icecold
      Bimmer Enthusiast
      • Dec 2009
      • 2341
      • 🌍

      #17
      Originally posted by TareJR View Post
      no jep, mut tässä se onki ku vappun jälkee noil on vasta aikaa katoa ja tehdä tolle jotain ku esposeen viedään toi
      Mitä sitä pohtin jos on esposeen menossa vappun jälkee korjatakvaksi

      präjät varman vikon ilman autoa

      Comment

      • tonnizi
        Bimmer Enthusiast
        • May 2007
        • 1501
        • Mäntsälä

        #18
        Originally posted by icecold View Post
        Mitä sitä pohtin jos on esposeen menossa vappun jälkee korjatakvaksi

        präjät varman vikon ilman autoa
        no siis kyl tolla pystyy aijaa mut vie bensaa ennemän ku normaalisti.

        ja toi epsoo korjaamo ei oo viel varmaa koska niilel saataa tulla niitä kiirelisimpiäkin hommia. mut joo kylhän ton puristuksetki ite pystyy katoo
        Social Media:
        - Twitter
        - Instagram
        - Twitch

        - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
        Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

        Nykyinen:
        E61 530d -04
        Ex:
        E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

        Comment

        • Zetz
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2005
          • 3230
          • Joensuu

          #19
          Originally posted by TareJR View Post
          no jep, mut tässä se onki ku vappun jälkee noil on vasta aikaa katoa ja tehdä tolle jotain ku esposeen viedään toi
          aivan ku sielpäi ei tainnu olla ku se yks korjaaja joka ei osaa edes vaihelaatikkoa vaihtaa.

          tääl jos menee moista hommaa kysymään niin onnistuu joka perkeleen puljussa saman päivän aikana kun on sen verta nopea homma. ja jos sie oot viimeyönä laittanu kyselyn ilmoilla je ei ole ollut aikasempaan hajuakaan et mitä pitäis tehdä, niin en jotenkin usko että olet puol kuudeltaaamulla soittanut korjaamot läpi ja kysynyt asiasta, valoja tauluun tarmo
          puh/txt/whatsapp: 0452673541
          näillä mennään talvella:
          e39 523ia arctic silver
          e87 116i Japanrot
          ja näillä kesällä:
          e30 328i *Rot m50b28

          Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
          ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

          Comment

          • tonnizi
            Bimmer Enthusiast
            • May 2007
            • 1501
            • Mäntsälä

            #20
            Originally posted by Zetz View Post
            aivan ku sielpäi ei tainnu olla ku se yks korjaaja joka ei osaa edes vaihelaatikkoa vaihtaa.

            tääl jos menee moista hommaa kysymään niin onnistuu joka perkeleen puljussa saman päivän aikana kun on sen verta nopea homma. ja jos sie oot viimeyönä laittanu kyselyn ilmoilla je ei ole ollut aikasempaan hajuakaan et mitä pitäis tehdä, niin en jotenkin usko että olet puol kuudeltaaamulla soittanut korjaamot läpi ja kysynyt asiasta, valoja tauluun tarmo
            no soitanukaan ku eilen kysytiin ja sano että ei olle viellä varmaa mutta uskois olevan aikaa vapun jälkee, ja kaveri siel töis. mut joo.. Edeleen niitä ehdotuksia otetaan vastaa mitä muuta tolle ite vois tehdä muutaku mitatta ton puristus jutun
            Social Media:
            - Twitter
            - Instagram
            - Twitch

            - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
            Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

            Nykyinen:
            E61 530d -04
            Ex:
            E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

            Comment

            • Betrunken
              Bimmer Fanatic
              • May 2007
              • 458
              • Vantaa

              #21
              Eipä siinä paljoa vaihtoehtoja oo muutaku puristukset tsekata.
              Siis olen olettanut että olet 100% varmasti katsonut että puolassa ei ole vikaa mm toista puoltaa kokeilut ja miten olet selvittänyt että kakkospytty ei toimi. Ja sama pätee kanssa että miten selvitit kanssa että saa polttoainetta ja minkälaisessa tilanteessa k.o vika tuli autoon?

              Ajo rajotinta vasten jolloin mahdollisesti venttilit vääntynyt tai että auto keitti ja sitten kansapahvi meni?

              Edit: ei kai tulpan reikä ui öljyssä tai vedessä, sekin voi häiritä kipinää aika lailla=kaksi "isoa" M50 ongelmaa selvitty sillä että ne on putsanut.
              Last edited by Betrunken; 25-04-2012, 05:49. Reason: lisäystä
              Citroen ZX "Sacrebleu" edition
              EX:
              -Bmw E28 518i
              -Saab 9000
              -Lada 2105
              Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

              Comment

              • tonnizi
                Bimmer Enthusiast
                • May 2007
                • 1501
                • Mäntsälä

                #22
                Originally posted by Betrunken View Post
                Eipä siinä paljoa vaihtoehtoja oo muutaku puristukset tsekata.
                Siis olen olettanut että olet 100% varmasti katsonut että puolassa ei ole vikaa mm toista puoltaa kokeilut ja miten olet selvittänyt että kakkospytty ei toimi. Ja sama pätee kanssa että miten selvitit kanssa että saa polttoainetta ja minkälaisessa tilanteessa k.o vika tuli autoon?

                Ajo rajotinta vasten jolloin mahdollisesti venttilit vääntynyt tai että auto keitti ja sitten kansapahvi meni?

                Edit: ei kai tulpan reikä ui öljyssä tai vedessä, sekin voi häiritä kipinää aika lailla=kaksi "isoa" M50 ongelmaa selvitty sillä että ne on putsanut.
                toista puoltakin kokeltu ja antaa kipinää toinen sekä vanha.

                ja kun ei käy ees tyhjäkäynillä kun 5 pyttyllä, ja tulpa ei kastu öljystä eikä bensasta
                Social Media:
                - Twitter
                - Instagram
                - Twitch

                - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                Nykyinen:
                E61 530d -04
                Ex:
                E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                Comment

                • Zetz
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2005
                  • 3230
                  • Joensuu

                  #23
                  Originally posted by TareJR View Post
                  no soitanukaan ku eilen kysytiin ja sano että ei olle viellä varmaa mutta uskois olevan aikaa vapun jälkee, ja kaveri siel töis. mut joo.. Edeleen niitä ehdotuksia otetaan vastaa mitä muuta tolle ite vois tehdä muutaku mitatta ton puristus jutun
                  sielläpäin on kyl aika monta korjaamoa, soittelet vaan nyt aamulla ne läpi ja kysyt onnistuuko tuo työ, varmasti on jossain korjaamossa vapaata jo heti aamusta, kai sulta nyt se parikybää löytyy et sen voit maksaa. 100km sisällä mäntsälästä on kuitenkin aika saatanan monta korjaamoa, pelkästään mäntsälässä on jo liki 50 korjaamoa. en usko edes että olet kaikista kysynyt. mikä siinä tekee niin vaikeaa mennä sinne korjaamolle? pääset helpommalla ja ehkä jopa halvemmalla kuin siinä että tekisit tuon ohivuotomittauksen
                  puh/txt/whatsapp: 0452673541
                  näillä mennään talvella:
                  e39 523ia arctic silver
                  e87 116i Japanrot
                  ja näillä kesällä:
                  e30 328i *Rot m50b28

                  Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                  ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

                  Comment

                  • tonnizi
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2007
                    • 1501
                    • Mäntsälä

                    #24
                    Originally posted by Zetz View Post
                    sielläpäin on kyl aika monta korjaamoa, soittelet vaan nyt aamulla ne läpi ja kysyt onnistuuko tuo työ, varmasti on jossain korjaamossa vapaata jo heti aamusta, kai sulta nyt se parikybää löytyy et sen voit maksaa. 100km sisällä mäntsälästä on kuitenkin aika saatanan monta korjaamoa, pelkästään mäntsälässä on jo liki 50 korjaamoa. en usko edes että olet kaikista kysynyt. mikä siinä tekee niin vaikeaa mennä sinne korjaamolle? pääset helpommalla ja ehkä jopa halvemmalla kuin siinä että tekisit tuon ohivuotomittauksen
                    no seki mut niinku sanoin että venaan ny ton espoon korjaajan vastausta, ja sit viel että kaverilla on tou puristusten mitaus laite niin käyn kaverilla tänään mitaamassa noi puristukset ainakin, Heti ku saan tänään laitettua kanen takasin paikkoileen että pääsis aijaa sen kaverille ja takasin
                    Last edited by tonnizi; 25-04-2012, 06:23.
                    Social Media:
                    - Twitter
                    - Instagram
                    - Twitch

                    - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                    Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                    Nykyinen:
                    E61 530d -04
                    Ex:
                    E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                    Comment

                    • Betrunken
                      Bimmer Fanatic
                      • May 2007
                      • 458
                      • Vantaa

                      #25
                      Ekana tee tämä
                      Helppoa kun toistaa videon tekemiä ohjeita.


                      Jos ei oo puristuksia niin sitten selvitellään VIKA sillä ohivuotomittauksella, yleensä vain menee väkisin kansihommiksi tai pahempaa että männänrenkaat ottanut itseensä.

                      Mutta kerros nytten missä kohtaa vika ilmeni?
                      Last edited by Betrunken; 25-04-2012, 06:27. Reason: asd
                      Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                      EX:
                      -Bmw E28 518i
                      -Saab 9000
                      -Lada 2105
                      Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                      Comment

                      • tonnizi
                        Bimmer Enthusiast
                        • May 2007
                        • 1501
                        • Mäntsälä

                        #26
                        Originally posted by Betrunken View Post
                        Ekana tee tämä
                        Helppoa kun toistaa videon tekemiä ohjeita.


                        Jos ei oo puristuksia niin sitten selvitellään VIKA sillä ohivuotomittauksella, yleensä vain menee väkisin kansihommiksi tai pahempaa että männänrenkaat ottanut itseensä.

                        Mutta kerros nytten missä kohtaa vika ilmeni?
                        emt ivel missä vika on mut laitaa toi kansi kiinni ja mennä kaverille tos päiväl mittaa noi puristukset. btw: paljos ne pitäis yllensä olla?
                        Social Media:
                        - Twitter
                        - Instagram
                        - Twitch

                        - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                        Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                        Nykyinen:
                        E61 530d -04
                        Ex:
                        E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                        Comment

                        • icecold
                          Bimmer Enthusiast
                          • Dec 2009
                          • 2341
                          • 🌍

                          #27
                          Tää menee ihan oikeesti taas niin toivottomaks setiks että moro

                          Siis tare sullako ei oo kansi kiinni koneessa ? :think

                          Comment

                          • Betrunken
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2007
                            • 458
                            • Vantaa

                            #28
                            Itsellä ollut nyrkkisääntönä että alle 10baria ei saa olla missään ja kaikki sylinterit pitäisi olla noin 2barin sisään toisistaan.
                            En tiedä sitten 100% että pitääkö paikkansa M50 kohdalla mutta jokatapauksessa alle 10 se EI saa olla.
                            Edit:

                            Originally posted by icecold View Post
                            Tää menee ihan oikeesti taas niin toivottomaks setiks että moro

                            Siis tare sullako ei oo kansi kiinni koneessa ? :think
                            Tarkoittaa varmaan venttilikantta
                            Kaveri joka ei tiedä ohivuotomittausta tai painemittausta niin tuskin kansia irrottelee :think
                            Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                            EX:
                            -Bmw E28 518i
                            -Saab 9000
                            -Lada 2105
                            Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                            Comment

                            • tonnizi
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2007
                              • 1501
                              • Mäntsälä

                              #29
                              Originally posted by icecold View Post
                              Tää menee ihan oikeesti taas niin toivottomaks setiks että moro

                              Siis tare sullako ei oo kansi kiinni koneessa ? :think
                              ei ole koska otetiin toisa päivänä irti se että selvitetään oonko kannesta menny mikään rikki mutta ei päälle päin ollu ja tämä että käy viidellä pyttyllä niin on ollu jo osto hetkestä lähtien.

                              Originally posted by Betrunken View Post
                              Itsellä ollut nyrkkisääntönä että alle 10baria ei saa olla missään ja kaikki sylinterit pitäisi olla noin 2barin sisään toisistaan.
                              En tiedä sitten 100% että pitääkö paikkansa M50 kohdalla mutta jokatapauksessa alle 10 se EI saa olla.
                              ok kysyi nvaa ku oo ikinä mitannukaa ennen noita puristuksia.

                              mutta kiitos näistä pitää muista tänään tämä.

                              ja mutta lisää infoa / neuvoa otetaan tosta asiasta vastaan tietenkin.
                              Social Media:
                              - Twitter
                              - Instagram
                              - Twitch

                              - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                              Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                              Nykyinen:
                              E61 530d -04
                              Ex:
                              E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                              Comment

                              • tonnizi
                                Bimmer Enthusiast
                                • May 2007
                                • 1501
                                • Mäntsälä

                                #30
                                Originally posted by Zetz
                                se oli sen auton loppu jos tare on kannen irrottanut... vie varmaan sit samalle korjaamolle sen ku 540ia:nkin ja kestää 2v että saavat kannen takaisin paikoilleen, tai sit se asennetaan ekana väärinperin.


                                jees jees, hyvää päivää ja silleen. elä nyt vaan enää vanhalla kansipahvilla laita konetta läjään...
                                En laitakaa, on tos uuski kansi pahvi. ja en todelakaan oo silel samala korjaajalle viemäsäs, siin menee ikuisuus että saisivat ton homman ees tehtyä. ja muutenki tuntuu että se korjaamo oo perehtyny yhtään automaatilaatikon asentamiseen tai muutenkaa
                                Social Media:
                                - Twitter
                                - Instagram
                                - Twitch

                                - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                                Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                                Nykyinen:
                                E61 530d -04
                                Ex:
                                E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎