Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 525i ei käy kaikilla(Ratkaistu)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Betrunken
    Bimmer Fanatic
    • May 2007
    • 458
    • Vantaa

    #31
    OT:
    Originally posted by TareJR View Post
    tämä että käy viidellä pyttyllä niin on ollu jo osto hetkestä lähtien.
    Siis onko tämä vielä sama auto minkä kävit faijasi kanssa ostamassa ja koelenkillä ei ilmenyt mitään ja bmwmaster kehotti laittaa paaliin kun 1k€ maksoi?
    Muistelisin lukeneeni taanoin sinun auto seikkailuista kun oli niin mielenkiintoista luettavaa
    Citroen ZX "Sacrebleu" edition
    EX:
    -Bmw E28 518i
    -Saab 9000
    -Lada 2105
    Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

    Comment

    • tonnizi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 1501
      • Mäntsälä

      #32
      Originally posted by Betrunken View Post
      Tarkoittaa varmaan venttilikantta
      Kaveri joka ei tiedä ohivuotomittausta tai painemittausta niin tuskin kansia irrottelee :think
      no siis se että saatu näkyviin noi kaikki hilpeet siitä kannesta että mitä se sitältää ja oonko siellä mikä vikana mut eipä näytäny olevan, tosin faija ja kaveri epäilee että olis venttili menny kieroks tai sit jotain muuta on ny vikana jos ei se venttili, mut joo tänään päiväl vien kaverille ton bemarin ja puristus mitaus siellä
      Social Media:
      - Twitter
      - Instagram
      - Twitch

      - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

      Nykyinen:
      E61 530d -04
      Ex:
      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

      Comment

      • tonnizi
        Bimmer Enthusiast
        • May 2007
        • 1501
        • Mäntsälä

        #33
        Originally posted by Betrunken View Post
        OT:

        Siis onko tämä vielä sama auto minkä kävit faijasi kanssa ostamassa ja koelenkillä ei ilmenyt mitään ja bmwmaster kehotti laittaa paaliin kun 1k€ maksoi?
        Muistelisin lukeneeni taanoin sinun auto seikkailuista kun oli niin mielenkiintoista luettavaa
        1000 e maksetiin kyl ja kuusankoskelt haetiin.
        Social Media:
        - Twitter
        - Instagram
        - Twitch

        - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
        Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

        Nykyinen:
        E61 530d -04
        Ex:
        E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

        Comment

        • baijeri88
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 958
          • Mikkeli

          #34
          Originally posted by TareJR View Post
          1000 e maksetiin kyl ja kuusankoskelt haetiin.
          eiköhän ois parempi, että veisit takasin sinne kuusaalle sen ja siirtysin vaikka polkupyöräilyyn.. niissä on vähä vähemmän liikkuvia osia
          E36 Cab Atlantisblau
          E92 325i


          eX:
          E39 525i, E36 325i
          E34 Sedan Alpinweiss II
          , 316 -87 & 316i -90

          Comment

          • tonnizi
            Bimmer Enthusiast
            • May 2007
            • 1501
            • Mäntsälä

            #35
            Originally posted by baijeri88 View Post
            eiköhän ois parempi, että veisit takasin sinne kuusaalle sen ja siirtysin vaikka polkupyöräilyyn.. niissä on vähä vähemmän liikkuvia osia
            no jos ei ny kummiskaa, kylhän toi liikuu jne mut ku ei käy ku vaan viidellä sehä se täs onki, no mut puristukset mittaa tos ja sit jos on häviny niin sit tais tulla kansi remppa tai sit kävis hakee toisen moottorin ja laitais sen kiinni.

            ja PS: Moderatorit tai Ylläpito vois laitaa lukkoo / poistaa tän topic. Jaksa vastailla ja kattella noit ihan Hel**** tyhmiä vastauksia / kysymyksiä
            Social Media:
            - Twitter
            - Instagram
            - Twitch

            - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
            Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

            Nykyinen:
            E61 530d -04
            Ex:
            E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

            Comment

            • icecold
              Bimmer Enthusiast
              • Dec 2009
              • 2341
              • 🌍

              #36
              Saat muuten sitten vaihtaa katin seuraavaks jos viidellä ajelet...

              Comment

              • Betrunken
                Bimmer Fanatic
                • May 2007
                • 458
                • Vantaa

                #37
                Originally posted by icecold View Post
                Saat muuten sitten vaihtaa katin seuraavaks jos viidellä ajelet...
                Vielä pitää lisätä että jos yksi pytty käy ilman tapahtumaa bensalle niin öljynpinta alkaa nousta ja öljy haisemaa bensalle..

                T:Kokemusta on

                Edit:Jos ajelet viidellä niin ota se kakkospytyn suutimen virtajohto pois.
                Last edited by Betrunken; 25-04-2012, 07:22. Reason: Lisäystä.
                Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                EX:
                -Bmw E28 518i
                -Saab 9000
                -Lada 2105
                Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                Comment

                • 525TurboIC
                  Bimmer Fanatic
                  • Mar 2005
                  • 663
                  • Pomarkku

                  #38
                  Originally posted by TareJR View Post
                  no siis se että saatu näkyviin noi kaikki hilpeet siitä kannesta että mitä se sitältää ja oonko siellä mikä vikana mut eipä näytäny olevan, tosin faija ja kaveri epäilee että olis venttili menny kieroks tai sit jotain muuta on ny vikana jos ei se venttili, mut joo tänään päiväl vien kaverille ton bemarin ja puristus mitaus siellä
                  Niin onko siitä koneesta nyt koko kansi vai venttiilikopan kansi irti? Ei kai siitä sillon näe yleensä mitään että onko kansi halki vai ei jos pelkkä venttiilikoppa on pois...

                  Comment

                  • tonnizi
                    Bimmer Enthusiast
                    • May 2007
                    • 1501
                    • Mäntsälä

                    #39
                    Originally posted by 525TurboIC View Post
                    Niin onko siitä koneesta nyt koko kansi vai venttiilikopan kansi irti? Ei kai siitä sillon näe yleensä mitään että onko kansi halki vai ei jos pelkkä venttiilikoppa on pois...
                    no jos se olis ensinäki halki niin toi auto olis jo keitäny. muttakun ei oo keitänny niin. hehe mut joo.

                    mutta moderatorit tai ylläpito laitakaas lukkoon tai poistakaa tää topic kokonana, jaksa näitä tyhmiä / helvetin ylimääräsiä kysymyksiä!
                    Social Media:
                    - Twitter
                    - Instagram
                    - Twitch

                    - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                    Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                    Nykyinen:
                    E61 530d -04
                    Ex:
                    E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                    Comment

                    • tonnizi
                      Bimmer Enthusiast
                      • May 2007
                      • 1501
                      • Mäntsälä

                      #40
                      Originally posted by Betrunken View Post
                      Vielä pitää lisätä että jos yksi pytty käy ilman tapahtumaa bensalle niin öljynpinta alkaa nousta ja öljy haisemaa bensalle..

                      T:Kokemusta on

                      Edit:Jos ajelet viidellä niin ota se kakkospytyn suutimen virtajohto pois.
                      ja mitäköhän toi taas autaa toi kakkospytyn suutimen virtajohto pois? hmm

                      ja ainiin ku otaa puolan kakkospytyltä pois niin käynti ääni ei muutu mihinkään
                      Social Media:
                      - Twitter
                      - Instagram
                      - Twitch

                      - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                      Nykyinen:
                      E61 530d -04
                      Ex:
                      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                      Comment

                      • Haju69
                        Administrator
                        • Nov 2005
                        • 16345
                        • Leppävirta

                        #41
                        Originally posted by TareJR View Post
                        ja mitäköhän toi taas autaa toi kakkospytyn suutimen virtajohto pois? hmm

                        ja ainiin ku otaa puolan kakkospytyltä pois niin käynti ääni ei muutu mihinkään
                        Oletko kokeillut toista puolaa siihen kakkospyttyyn?
                        LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                        E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                        B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                        Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                        Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                        Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                        Comment

                        • Betrunken
                          Bimmer Fanatic
                          • May 2007
                          • 458
                          • Vantaa

                          #42
                          Originally posted by TareJR View Post
                          ja mitäköhän toi taas autaa toi kakkospytyn suutimen virtajohto pois? hmm
                          Se auttaa sen verta että kun sinun kakkospytyssä ei tapahdu mitään eli ei polta bensaa pois, bensa jää sinne ja sitä kautta etsii pois pääsyä sieltä ja sinunkin auto on ajettu melkein 400tkm niin männän ja sylinterilohkon välistä se väkisin tupraa menee.
                          Näin ainakin minulla ja kun se sieltä menee alaspäin niin pääsee öljytilaan joka suihkauksen aikana jolloin öljyn laatu huonenee ja mitä huono öljy tekee liikkuville osille siellä moottorissa, ei ainakaan paranna 400tkm ajettua konetta.

                          Edit: Tare muuten, ehkä sain haulla selvitettyä mikä autoasi vaivaa jos toin yhden hepun postaus oli sinun autosi edellinen omistaja eli näyttäsi venttili olevan viottunut mutta asian varmistaa katsomalla kun sulla kansi on auki.
                          Last edited by Betrunken; 25-04-2012, 08:52. Reason: Lisäystä
                          Citroen ZX "Sacrebleu" edition
                          EX:
                          -Bmw E28 518i
                          -Saab 9000
                          -Lada 2105
                          Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.

                          Comment

                          • tonnizi
                            Bimmer Enthusiast
                            • May 2007
                            • 1501
                            • Mäntsälä

                            #43
                            Originally posted by Betrunken View Post
                            Se auttaa sen verta että kun sinun kakkospytyssä ei tapahdu mitään eli ei polta bensaa pois, bensa jää sinne ja sitä kautta etsii pois pääsyä sieltä ja sinunkin auto on ajettu melkein 400tkm niin männän ja sylinterilohkon välistä se väkisin tupraa menee.
                            Näin ainakin minulla ja kun se sieltä menee alaspäin niin pääsee öljytilaan joka suihkauksen aikana jolloin öljyn laatu huonenee ja mitä huono öljy tekee liikkuville osille siellä moottorissa, ei ainakaan paranna 400tkm ajettua konetta.

                            Edit: Tare muuten, ehkä sain haulla selvitettyä mikä autoasi vaivaa jos toin yhden hepun postaus oli sinun autosi edellinen omistaja eli näyttäsi venttili olevan viottunut mutta asian varmistaa katsomalla kun sulla kansi on auki.
                            pystyks antaa sen aiheen linkkiä mulle privas tai täs?
                            Social Media:
                            - Twitter
                            - Instagram
                            - Twitch

                            - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                            Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                            Nykyinen:
                            E61 530d -04
                            Ex:
                            E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                            Comment

                            • tonnizi
                              Bimmer Enthusiast
                              • May 2007
                              • 1501
                              • Mäntsälä

                              #44
                              ja muuten tota se 2 pytty lähtee ylimillä kieroksilla kyllä mukaan mutta ei lähe alimilla kieroksilla.

                              osaateko sanoa mikä olis vikana?
                              Social Media:
                              - Twitter
                              - Instagram
                              - Twitch

                              - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
                              Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

                              Nykyinen:
                              E61 530d -04
                              Ex:
                              E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

                              Comment

                              • MAKELA
                                Bimmer Fanatic
                                • Jul 2011
                                • 497
                                • Kymenlaakso

                                #45
                                Heh, olen sitä autoa tutkinut ja todennut nämä asiat

                                - imusarjassa vain 2 pytyn torvi lämpeää, eli kone lyö takaisin päin(?)

                                - 2. pytyn tulppa oli ihan tuusana nyt siellä on väärä tulppakin, ja eri sarjaa kuin muut.

                                - 2 pytyn imuvenassa halkeama -> eli vena ei pidä

                                - koneessa ollut metallisilppua, joka on levinnyt lähes jokaiseen, juuri tuon 2. pytyn takaisinlyömisen takia..

                                Siinä sitten sulle tietoa, kansiremppaa edessä jne ..

                                JA siis nämä ovat faktoja..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎