elikkäs oisko jollaki kokemusta tuommosen virityksestä että mikä ois soppeli turbo tommosee? tarkotus ois saada semmonen 200-300 hp irti.
Moro! Itellä juuri samanlainen moottori piristettävänä, jahka saan laakeroinnin/ koneremontin valmiiksi. Kato proturbon sivuilta ite aatteli garretin gt37 mutta sellastakin kuulin että gt32 olis sopiva turbo Noin 300hp muistaakseni riittää tuottoa turbolla kun taas gt37 450hp asti mut jomman kumman noista hommaan itselle
GT37 mieluummin, eikä silläkään tuosta koneesta saa likellekkään 400 tehoa.
Tottahan siitä saa mutta se on eria asia että kestääkö se :/ se on vähä maku asiaki kuinka sen haluaa tottahan tuo gt37 herää vähän myöhemmin mut ainakaa ei rupeisi pakopaineet hajottaan kantta
Tottahan siitä saa mutta se on eria asia että kestääkö se :/ se on vähä maku asiaki kuinka sen haluaa tottahan tuo gt37 herää vähän myöhemmin mut ainakaa ei rupeisi pakopaineet hajottaan kantta
Ota nyt ensin siitä 300hp irti ja mieti onko +100hp:n tavoitteleminen kuinka helppoa tai todennäköistä. 400hp:n M51:ssa ei taida juuri olla alkuperäistä osaa, eikä varsinkaan pumppua.
Ota nyt ensin siitä 300hp irti ja mieti onko +100hp:n tavoitteleminen kuinka helppoa tai todennäköistä. 400hp:n M51:ssa ei taida juuri olla alkuperäistä osaa, eikä varsinkaan pumppua.
Ei itelle oo tarkotus saadakkaan kun se max 300hv. m5 kone olis seuraava haave jahka sais tämän rojektin valmiiksi ja mekaaninen pumppu siihen jo on olemas. En tiä luokittelitko sen alkuperäis osaksi. Mut mielenkiinnolla koittaa kepillä jäätä kuinka helposti sen 300 siitä sais kaikki on kantta kaukkunu että leviää heti? Onko vika siinä että raiskataan kylmänä eikä lauhduteta ennen sammutusta, vai kannessa? :/
Comment