Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 525 tds vititys ahdin?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • maza89
    Newbiemmer
    • Jun 2012
    • 1
    • nivala

    e34 525 tds vititys ahdin?

    elikkäs oisko jollaki kokemusta tuommosen virityksestä että mikä ois soppeli turbo tommosee? tarkotus ois saada semmonen 200-300 hp irti.
  • Ziggis
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2008
    • 454
    • Melbourne (Mellilä)

    #2
    tossa olis sellainen riittävän iso
    Attached Files
    Ex. e39 540i -97
    Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
    Ex. e36 325iA -92
    Ex. e34 540iA -94
    Ex. e30 325 2.7 eta -86
    Ex. e34 540iA -93 touring
    Ex. e32 730i -89

    Tällä mennään

    Comment

    • Stenkka
      Bimmer Rookie
      • Jan 2012
      • 33
      • finland

      #3
      Originally posted by maza89 View Post
      elikkäs oisko jollaki kokemusta tuommosen virityksestä että mikä ois soppeli turbo tommosee? tarkotus ois saada semmonen 200-300 hp irti.

      Comment

      • Bmw e30 323
        Newbiemmer
        • Dec 2010
        • 26
        • suomi

        #4
        Originally posted by maza89 View Post
        elikkäs oisko jollaki kokemusta tuommosen virityksestä että mikä ois soppeli turbo tommosee? tarkotus ois saada semmonen 200-300 hp irti.
        Moro! Itellä juuri samanlainen moottori piristettävänä, jahka saan laakeroinnin/ koneremontin valmiiksi. Kato proturbon sivuilta ite aatteli garretin gt37 mutta sellastakin kuulin että gt32 olis sopiva turbo Noin 300hp muistaakseni riittää tuottoa turbolla kun taas gt37 450hp asti mut jomman kumman noista hommaan itselle

        Comment

        • Greeed
          Newbiemmer
          • Aug 2008
          • 17

          #5
          GT37 mieluummin, eikä silläkään tuosta koneesta saa likellekkään 400 tehoa.

          Comment

          • Bmw e30 323
            Newbiemmer
            • Dec 2010
            • 26
            • suomi

            #6
            Originally posted by Greeed View Post
            GT37 mieluummin, eikä silläkään tuosta koneesta saa likellekkään 400 tehoa.
            Tottahan siitä saa mutta se on eria asia että kestääkö se :/ se on vähä maku asiaki kuinka sen haluaa tottahan tuo gt37 herää vähän myöhemmin mut ainakaa ei rupeisi pakopaineet hajottaan kantta

            Comment

            • Micce///M
              Bimmer Enthusiast
              • Jun 2008
              • 3552
              • Hämeenlinna

              #7
              Originally posted by Bmw e30 323 View Post
              Tottahan siitä saa mutta se on eria asia että kestääkö se :/ se on vähä maku asiaki kuinka sen haluaa tottahan tuo gt37 herää vähän myöhemmin mut ainakaa ei rupeisi pakopaineet hajottaan kantta
              Ota nyt ensin siitä 300hp irti ja mieti onko +100hp:n tavoitteleminen kuinka helppoa tai todennäköistä. 400hp:n M51:ssa ei taida juuri olla alkuperäistä osaa, eikä varsinkaan pumppua.

              Comment

              • Bmw e30 323
                Newbiemmer
                • Dec 2010
                • 26
                • suomi

                #8
                Originally posted by Micce///M View Post
                Ota nyt ensin siitä 300hp irti ja mieti onko +100hp:n tavoitteleminen kuinka helppoa tai todennäköistä. 400hp:n M51:ssa ei taida juuri olla alkuperäistä osaa, eikä varsinkaan pumppua.
                Ei itelle oo tarkotus saadakkaan kun se max 300hv. m5 kone olis seuraava haave jahka sais tämän rojektin valmiiksi ja mekaaninen pumppu siihen jo on olemas. En tiä luokittelitko sen alkuperäis osaksi. Mut mielenkiinnolla koittaa kepillä jäätä kuinka helposti sen 300 siitä sais kaikki on kantta kaukkunu että leviää heti? Onko vika siinä että raiskataan kylmänä eikä lauhduteta ennen sammutusta, vai kannessa? :/

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎