olisin lastuttamassa tota rotiskoo ja kysymys kuuluu et minnepäin lastu laitetaan? En oo ikinä lastuttanu tai muutakaan viritystä tehny. Eikä oo oikeen auto harrastajia kaveriporukassa jokka tietäis jotain bemarin lastutuksesta. Yritin kattella näiltä sivuilta mut heikolla menestyksellä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e34 540 lastutus
Collapse
X
-
Originally posted by kyrdelli View Postolisin lastuttamassa tota rotiskoo ja kysymys kuuluu et minnepäin lastu laitetaan? En oo ikinä lastuttanu tai muutakaan viritystä tehny. Eikä oo oikeen auto harrastajia kaveriporukassa jokka tietäis jotain bemarin lastutuksesta. Yritin kattella näiltä sivuilta mut heikolla menestyksellä.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by SushiX View PostJos meinaat jtn halpaa & tuning lastua niin suosittelen jättämään väliin.. Laita mieluummin ensin kone kuntoon ja sitten jos haluat lastun niin käy jollain ammattilaisella se laitattamassa.. Maksaa huomattavasti enemmän, mutta saat rahallesi vastinetta sekä ei ainakaan kone mene lastusta sekaisin..
joutuuko aina koneen säätään jos laittaa lastun kiinni? yms informaatioo tarvis et osaan rahallisesti ja ajallisesti miettiä ajankohtaa lastutukseen!
Comment
-
-
Kannattaa muuten vähän sitten katella että minkä takia se on vaihettu, sekoilut jossain kohdin/päästöt vituillaan jne.
Näistä lastuista ei ole niin paljoa hyötyä vapareissa kuin turboissa mutta kuitenkin _oikealla_ lastutuksella voidaan saada vääntökäyrää muokattua paremmaksi. Esim on enemmän vääntöä alhaalle(kulutus voi tippua jopa desin parin) ja ehkä jotain heppoja lisää ylärekisteriin.Citroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Originally posted by Betrunken View PostKannattaa muuten vähän sitten katella että minkä takia se on vaihettu, sekoilut jossain kohdin/päästöt vituillaan jne.
Näistä lastuista ei ole niin paljoa hyötyä vapareissa kuin turboissa mutta kuitenkin _oikealla_ lastutuksella voidaan saada vääntökäyrää muokattua paremmaksi. Esim on enemmän vääntöä alhaalle(kulutus voi tippua jopa desin parin) ja ehkä jotain heppoja lisää ylärekisteriin.et kaikkee on nähny ja kaikkee on sattunu matkanvarrella ja kilometrejäkin kertyny 350 000!!!
mut moottorissa tuntus olevan suunnilleen hepat tallella. alavääntö tuntunu alusta asti aika heikolta mutta sitten kun saa kierroksia ni mennään!!
eli oisko 3000 kohalla lähetään. kyllähän toi vakio kelpaa mut jotenkin haluais piristystä. aattelin ku kaikki aina puhuu lastutuksesta et se olis helppo tehä et saa vähä potkua lisää.´
miten tollasta kannattas viritellä? siis kuitenkin et pääsee konttorilla läpitte. esim putkisto, nokat, lastu ja vapaavistaus suodatin. kyllä mä ite väsään ton rottelon kans minkä kerkeen mut vaikeimmat tekee liikkeet. mistä sivustoilta kannattaa kattella osia? tollasia japsituuningeja joissa on 1000hp riisikippoja pyörii tua kaupungilla mut koittaa nyt tälläseen jykevämpään autoon saada se 1000hp laillisesti! ja varmaan ens talvena vasta kattelen virityksiä. mut osia voisin ruveta jo katteleen!
Sain tänään selville et kyseinen lastu olis oikeen tilattu kyseiseen malliin. Mut varmakshan ei voi tietää. Oon kuitenkin auton 3 omistaja suomessa ja auton ensimmäinen omistaja tilannut sen sillon kun auton toi suomeen.Last edited by kyrdelli; 12-07-2012, 12:04.
Comment
-
-
jos on kunnollinen lastu,nii ei siitä haittaakaan oo...
mut on kohtuu v-mäinen vaihtaa kyseiseen kampeen..
omasta edellisestä vaihdoin ite.. siinä boxis on piirilevyt kerroksittain..
ei meinannu millää uskaltaa taivuttaa niin paljon että ne koukut irtoaa siitä alimmasta piiristä... mut kyllä se irtoaa vaikka näyttää siltä että johdot katkeaa ennenEx. e39 540i -97
Ex. 3.6 M5 -90 supercharger
Ex. e36 325iA -92
Ex. e34 540iA -94
Ex. e30 325 2.7 eta -86
Ex. e34 540iA -93 touring
Ex. e32 730i -89
Tällä mennään
Comment
-
-
Originally posted by kyrdelli View Postok!!! siis autohan on ollu mulla jo vuodesta 2007et kaikkee on nähny ja kaikkee on sattunu matkanvarrella ja kilometrejäkin kertyny 350 000!!!
mut moottorissa tuntus olevan suunnilleen hepat tallella. alavääntö tuntunu alusta asti aika heikolta mutta sitten kun saa kierroksia ni mennään!!
eli oisko 3000 kohalla lähetään. kyllähän toi vakio kelpaa mut jotenkin haluais piristystä. aattelin ku kaikki aina puhuu lastutuksesta et se olis helppo tehä et saa vähä potkua lisää.´
miten tollasta kannattas viritellä? siis kuitenkin et pääsee konttorilla läpitte. esim putkisto, nokat, lastu ja vapaavistaus suodatin. kyllä mä ite väsään ton rottelon kans minkä kerkeen mut vaikeimmat tekee liikkeet. mistä sivustoilta kannattaa kattella osia? tollasia japsituuningeja joissa on 1000hp riisikippoja pyörii tua kaupungilla mut koittaa nyt tälläseen jykevämpään autoon saada se 1000hp laillisesti! ja varmaan ens talvena vasta kattelen virityksiä. mut osia voisin ruveta jo katteleen!
Sain tänään selville et kyseinen lastu olis oikeen tilattu kyseiseen malliin. Mut varmakshan ei voi tietää. Oon kuitenkin auton 3 omistaja suomessa ja auton ensimmäinen omistaja tilannut sen sillon kun auton toi suomeen.
Ei-vähäpäästöiseen koppaan esim. m50 turbo niin alkaa mennä kohtuu lujaa ja tietoa+apua on tuon suhteen paljon saatavilla. Onnistuu mainiosti myös kuningaskorimalli e34:ssä.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Originally posted by 426Hemi View PostToi on ehkä huonoin mahollinen kohde alkaa virittelemään. Palauta ensin huoltamalla kaikki mahdolliset vakiohevoset ja jos kulkupuoli ei riitä, vaihda oikeesti autoa. Pelkästään neljään virinokkaan, penkissä säädettyyn ecu:n sekä hyvään putkistoon menee jo useita tuhansia. Silti hyöty ei ole varmaan muutamaakymmentä heppaa enempää.
Ei-vähäpäästöiseen koppaan esim. m50 turbo niin alkaa mennä kohtuu lujaa ja tietoa+apua on tuon suhteen paljon saatavilla. Onnistuu mainiosti myös kuningaskorimalli e34:ssä.
Comment
-
-
Originally posted by 426Hemi View PostToi on ehkä huonoin mahollinen kohde alkaa virittelemään. Palauta ensin huoltamalla kaikki mahdolliset vakiohevoset ja jos kulkupuoli ei riitä, vaihda oikeesti autoa. Pelkästään neljään virinokkaan, penkissä säädettyyn ecu:n sekä hyvään putkistoon menee jo useita tuhansia. Silti hyöty ei ole varmaan muutamaakymmentä heppaa enempää.
Ei-vähäpäästöiseen koppaan esim. m50 turbo niin alkaa mennä kohtuu lujaa ja tietoa+apua on tuon suhteen paljon saatavilla. Onnistuu mainiosti myös kuningaskorimalli e34:ssä.
Comment
-
-
Jos tahtoo isoista koneista helposti tehoa lisää niin perän välitystä muuttaa, ainakin tuossa joku aika luin 850ia juttua ja kuulemma perän vaihdolla oli kun eri auto. Mutta se taas nostaa kulutusta.
Mutta aika parantaa haavat sanoi isoäitini, näin se tekee autoissakin.
Aikansa kutakin ja aja pari kk vaikka 518i niin sen jälkeen tuntuu 540i ferrairiltaCitroen ZX "Sacrebleu" edition
EX:
-Bmw E28 518i
-Saab 9000
-Lada 2105
Väitteleminen internetissä on kuin paraolympialaiset, vaikka voittaisit olet silti vammainen.
Comment
-
-
Originally posted by Betrunken View PostJos tahtoo isoista koneista helposti tehoa lisää niin perän välitystä muuttaa, ainakin tuossa joku aika luin 850ia juttua ja kuulemma perän vaihdolla oli kun eri auto. Mutta se taas nostaa kulutusta.
Mutta aika parantaa haavat sanoi isoäitini, näin se tekee autoissakin.
Aikansa kutakin ja aja pari kk vaikka 518i niin sen jälkeen tuntuu 540i ferrairiltaE90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen.Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
Comment