Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keskuslukko, sähköikkunat ja kattoluukku ei toimi. Käynnissä jälleen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zuuzo
    Bimmer Fanatic
    • May 2007
    • 441
    • Etelä-Savo, Pieksämäki

Originally posted by korhone_ View Post
    Mulla ainaki jää valot palamaa, jostai luin että ei pitäs(?) mutta aika yleistä taitaa olla
    Onkos noi lasit ohjattu pelkästään tolla kasetilla vai onko niille viel rele/releet? :think
    Ja kannattaa sit tarkistaa (jos et oo jo tarkistanu) myös takaluukun johtosarja, tuntuu 75% kolmenelkun sähkövioista johtuvan poikki menneistä takakontin johdoista
    koskeekos tuo myös sedania, mulla kun on joku tee-se itse mies menny pätkäisemään kaikki takavaloille tulevat johdot ja tehny omia liitoksia sen jälkeen
    oli meinaan aivan helvetinmoinen johtoviidakko takakontissa levällään kun eka kerran sinne kurkkasin

Comment

• Haju69
      Administrator
      • Nov 2005
      • 16357
      • Leppävirta

Originally posted by Zuuzo View Post
      koskeekos tuo myös sedania, mulla kun on joku tee-se itse mies menny pätkäisemään kaikki takavaloille tulevat johdot ja tehny omia liitoksia sen jälkeen
      oli meinaan aivan helvetinmoinen johtoviidakko takakontissa levällään kun eka kerran sinne kurkkasin
      Kyllä. Vasemman puoleinen sarana jossa johdot kulkee kannattaa tutkia.
      LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
      E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
      B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
      Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
      Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

Comment

• JGI112
        Bimmer Rookie
        • Sep 2007
        • 194
        • Se oikia HÄRMÄ (62300)

Itellä tuossa 525ix:ssä sähkölasit puuttuu myös.. Polttaa takapenkin alta 7,5A sulakkeen heti, ennenku kerkeää katkaisijaan edes koskea. Joku väkertäny takakonttiin jälkiasennus vetokoukulle oman sähköjärjestelmänsä, takakontissa vasemmalla puolella on vahvistimen alla varmaan yksi rele / koukun pistokkeen napa. Ei keksi että missä vika voisi olla.

edit. vm 4 /-92
        Last edited by JGI112; 06-09-2012, 19:30.
        -BMW E34 525TDS Touring islandgrün metallic
        -BMW E34 535tic Brillantrot -89
        -BMW E34 525TDS Brillantrot -92
        -BMW E34 525TDS Vulkangrau -92
        -BMW E34 535i Diamantschwarz Turbo -89
        -BMW E21 315 Safaribeige -84
        -BMW E12 518 Mintgrün?? -80

Ex:
        -BMW E34 525TDSA Technoviolett Touring -96
        -BMW E34 525ix -92
        -BMW E34 525i M-Tech -91
        -BMW E34 520i -90

Comment

• jani73
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2004
          • 4328
          • Turku

Originally posted by Disasteri View Post
          Itellä tuossa 525ix:ssä sähkölasit puuttuu myös.. Polttaa takapenkin alta 7,5A sulakkeen heti, ennenku kerkeää katkaisijaan edes koskea. Joku väkertäny takakonttiin jälkiasennus vetokoukulle oman sähköjärjestelmänsä, takakontissa vasemmalla puolella on vahvistimen alla varmaan yksi rele / koukun pistokkeen napa. Ei keksi että missä vika voisi olla.

edit. vm 4 /-92
          Ei mulla tuosta mitään ideaa ole, mutta polttaako se sulakkeen kaikilla laseilla?

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎