Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Peräntasonsäädön Deletointi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Qeequ
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2007
    • 993
    • Ylivieska

    E34 Peräntasonsäädön Deletointi

    Eli tommosen pulman kans painitaan. kusee perästä oljyä jostain '' pressure accumulatorin'' letkuista, onko tuo deletointi niin heleppoa mitä jo yhden neuvon saaneena että repii tai tulppaa letkut perälle ja vaihtaa ohjaustehostin säiliön taso säädöttömän säiliöön josta ei lähde sitten kuin 2 letkua ? katsoin omasta kiesistä tuota öljysäiliötä niin 3 letkua lähtee, 2 isompaa ja 1 pieni joka kumiletkusta vaihtuu kupariseen ja tiettävästi menee perälle?
    Last edited by Qeequ; 18-07-2012, 18:15.

    13xE34
    1xE39
    5xE36
    1xE38
    1xE32
  • Haju69
    Administrator
    • Nov 2005
    • 16361
    • Leppävirta

    #2
    Kysäse nick: Camo

    Häneltä tuli silloin se touringi minulle ja hän mielestäni oli sen deletoinnin tehnyt siihen autoon.
    LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
    E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
    B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

    Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
    Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
    Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

    Comment

    • Ravermeister
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2004
      • 1508
      • Melkeen Turkkuses

      #3
      -Turku Connection-
      HDJ80 4.2TD
      ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i

      Comment

      • Qeequ
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2007
        • 993
        • Ylivieska

        #4
        jaaha, no kiitos vastauksesta, siispä teen ohjeistuksen mukaisesti,

        13xE34
        1xE39
        5xE36
        1xE38
        1xE32

        Comment

        • ccc
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2004
          • 505
          • RHMK

          #5
          Helppoa, tolpat letkuineen pois, sitten katsot tarkkaan mitkä putket ovat tasonsäädölle.
          Tosiaan, yksi tulo ja yksi poisto, ne liität toisiinsa ja homma on valmis.
          Näin ollen ei tarvitse nestesäiliötä saati muutakaan alkaa vekslailemaan

          Toki tämän jälkeen siellä vielä purettavaaa riittää, nimenomaan ne pallosäiliöt, venttiili, loput putkistosta. Mutta toimimaan saat toimilla ylläolevasti.
          F25 X3 setämies-edition
          E36 325 iA Cabriolet
          __________________
          Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)

          Comment

          • Qeequ
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2007
            • 993
            • Ylivieska

            #6
            Originally posted by ccc View Post
            Helppoa, tolpat letkuineen pois, sitten katsot tarkkaan mitkä putket ovat tasonsäädölle.
            Tosiaan, yksi tulo ja yksi poisto, ne liität toisiinsa ja homma on valmis.
            Näin ollen ei tarvitse nestesäiliötä saati muutakaan alkaa vekslailemaan

            Toki tämän jälkeen siellä vielä purettavaaa riittää, nimenomaan ne pallosäiliöt, venttiili, loput putkistosta. Mutta toimimaan saat toimilla ylläolevasti.
            tjoo mulla on säädettävä alusta että on otettu poies edellisen omistajan toimesta, mutta kusee ne letkut niin joutuupi varmaan tulppaan ton koko järjestelmän niinku kirjoittelitkin ja tuossa yks kuvasarja jo löytyypi.

            13xE34
            1xE39
            5xE36
            1xE38
            1xE32

            Comment

            • ccc
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2004
              • 505
              • RHMK

              #7
              Ethän kuitenkaan tulppaa (sanan varsinaisessa merkityksessä), vaan tosiaan liitä syöttö- ja paluuputket toisiinsa. Muuten tekee liikaa painetta järjestelmään ja sitten vaihteletkin palikoita kohta pumppua myöten...
              F25 X3 setämies-edition
              E36 325 iA Cabriolet
              __________________
              Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)

              Comment

              • Qeequ
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2007
                • 993
                • Ylivieska

                #8
                Originally posted by ccc View Post
                Ethän kuitenkaan tulppaa (sanan varsinaisessa merkityksessä), vaan tosiaan liitä syöttö- ja paluuputket toisiinsa. Muuten tekee liikaa painetta järjestelmään ja sitten vaihteletkin palikoita kohta pumppua myöten...
                Joo olipa hyvä ku otit asian esille, itekkin tuota mietein tuosa eilen että joutuukohan semmosen kierto ''silmukan'' tekee. ettei suoraan voikaan vaan laittaa putkea kiinni. vaikka ton linkin ohjeistuksessahan sanottiin että Regulaattoriin voi laittaa ''plugin'' johon tulee meno ja paluu putki.?!

                13xE34
                1xE39
                5xE36
                1xE38
                1xE32

                Comment

                • ccc
                  Bimmer Fanatic
                  • Feb 2004
                  • 505
                  • RHMK

                  #9
                  Originally posted by Qeequ View Post
                  Joo olipa hyvä ku otit asian esille, itekkin tuota mietein tuosa eilen että joutuukohan semmosen kierto ''silmukan'' tekee. ettei suoraan voikaan vaan laittaa putkea kiinni. vaikka ton linkin ohjeistuksessahan sanottiin että Regulaattoriin voi laittaa ''plugin'' johon tulee meno ja paluu putki.?!
                  Regulaattoriin toki voikin tulpan laittaa, juurikin siis siihen tolpalle lähtevän letkun tilalle. Itse näkisin helpompana vaan kytkeä putket toisiinsa reilusti aiemmin ja purkaa regulaattoritkin muun sälän mukana pois
                  F25 X3 setämies-edition
                  E36 325 iA Cabriolet
                  __________________
                  Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)

                  Comment

                  • Qeequ
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2007
                    • 993
                    • Ylivieska

                    #10
                    Originally posted by ccc View Post
                    Regulaattoriin toki voikin tulpan laittaa, juurikin siis siihen tolpalle lähtevän letkun tilalle. Itse näkisin helpompana vaan kytkeä putket toisiinsa reilusti aiemmin ja purkaa regulaattoritkin muun sälän mukana pois
                    aivan jep. Tjoo mutta senpä näkkee ens viikolla miten tekee. pitänee kirjoitella ja ottaa kuvia miten toimittiin.

                    13xE34
                    1xE39
                    5xE36
                    1xE38
                    1xE32

                    Comment

                    • imppa81
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2005
                      • 650
                      • Raahe

                      #11
                      Originally posted by Qeequ View Post
                      aivan jep. Tjoo mutta senpä näkkee ens viikolla miten tekee. pitänee kirjoitella ja ottaa kuvia miten toimittiin.
                      Teeppä sie edellä, niin mie teen perässä
                      F26 X4 m-sport
                      E60 M5

                      -Raahe Connection- sieltä kai ne juopot tullee...
                      -Team Kärppä- limited edition
                      "lepponen selvinpäin - löysä kännissä"

                      Comment

                      • racing02
                        BTCF Member
                        • Nov 2004
                        • 2043
                        • Riihimäki

                        #12
                        Originally posted by ccc View Post
                        Regulaattoriin toki voikin tulpan laittaa, juurikin siis siihen tolpalle lähtevän letkun tilalle. Itse näkisin helpompana vaan kytkeä putket toisiinsa reilusti aiemmin ja purkaa regulaattoritkin muun sälän mukana pois
                        Niinpä, muuten sulla vuotaa seuraavaksi se säädin. Itse aikoinaan onnistuin löytämään letkuista, jostain siitä tuliseinän tienoilta, liittimet mitkä sopi suoraan yhteen.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎