Rattilukko-ongelmia

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• E39-530A
    replied
    Originally posted by Incarnated View Post
    Se on kyl kumma miten noissaki on eroja, ei ne minun autoista oo ikinä ees kokeillu moista ominaisuutta, ja ainaki kahessa ollu noin ja yhessä avaimenki sai ulos missä asennossa vaan...
    Onkohan se sitten niin, kuten isoR sanoo (ja inssit). Minulle tuli vuosi sitten kehotus tuosta rattilukosta. Minulla se voi mennä päälle, kun avain on nolla-asennossa, mutta ei aina. Missään muussa asennossa näin ei käy. Onko tuo nyt sitten korjattava?

Mites -93 bägiratissa tai yleensä homma menee? Tai käytännössä, mitä pitää purkaa, jotta osat saa vaihdettua? Mitä kaikkea tuohon tuon takia pitää vaihtaa?

Leave a comment:

• Incarnated
    replied
    Se on kyl kumma miten noissaki on eroja, ei ne minun autoista oo ikinä ees kokeillu moista ominaisuutta, ja ainaki kahessa ollu noin ja yhessä avaimenki sai ulos missä asennossa vaan...

Leave a comment:

• isoR
    Guest replied
    Kyllä se inssi on ny oikiassa. Meilläkin kahteen autoon vaihattanu osia tuon takia, esim. isännän E12:seen jolla ajetaan ehkä max.1000 km vuodessa. Mutta uudella lukkopatruunalla ei enää mene rattilukko päälle ennen kuin ottaa avaimen pois, kun vanhalla, väljällä meni 0-asennossa.

Leave a comment:

• Niksutin77
    replied
    Väärä hälytys siis rattilukko menee 0-asennossa päälle, eli on siis ihan normaalia? Ainaki nyt 3 eri autos sama homma. En tiedä mitä vit**a se leimamies on oikee aatellu :o kertokaa vaan jos oon väärässä ei siis mee missään muussa asennossa päälle kuin 0-asennossa, eli niinkuin pitääkin? Jos oon oikeessa ja inssi väärässä niin tän voi poistaa

Leave a comment:

• zeneg
    replied
    Mitäääääh?! Siis rattilukko menee päälle kun avaimet virtalukossa? On sulla munaa että uskallat ajella sillä vehkeelläsi, kunhan et kenenkää päälle ajais kun ratti jysähtää lukkoon.

Leave a comment:

• julli75
    replied
    uusi vaan virtalukon pesä tai uus avain,haitat kuluneet väljiksi ja siksi lähtee avain pois.saa käyntiin jo melkein millä avaimella tahansa.

Leave a comment:

• Niksutin77
    started a topic Rattilukko-ongelmia

Rattilukko-ongelmia

Kävin tänään leimalla ja tuli rattilukosta sanomista, kun ratti lukittuu kun avaimet on virtalukossa.
    mitä tuolle oikein voi tehä? tarviiko uusia rattilukko?

E: auto siis E34 vm. -92
Working...
X