Jos sitä nyt sitten aloittaisi lämmpärinkennon etsimisen kun huurtaa lasia aina vaan. Eli mitä kannattaa ottaa huomioon kun alkaa kojelautaa purkamaan? Auto 520 m50, ei ilmastointia.
On se kenno varmaan hyvä kerran viidessätoista vuodessa putsata/uusia, kun on varmasti aika paskanen(sisältä ja päältä), mitä nyt noita topicceja lukenut oon.
Mitä ainetta se kenno yleensä on? Pystyykö mitenkään korjaamaan, koritina metallille tai muoville joku massa??
Jos homma venyy yli viikonlopun, pystyyköhän ajelemaan mitenkään ilman keskikonsolia/kojelautaa?? Jos vaan toimilaitteet laittaa workkimaan.
Moottorin lämpö nousee keskiväliin hyvin ja pysyy siinä, termostaatissa ei siis vikaa?? Sisältä kuitenkin aika heikko lämpenemään.
On se kenno varmaan hyvä kerran viidessätoista vuodessa putsata/uusia, kun on varmasti aika paskanen(sisältä ja päältä), mitä nyt noita topicceja lukenut oon.
Mitä ainetta se kenno yleensä on? Pystyykö mitenkään korjaamaan, koritina metallille tai muoville joku massa??
Jos homma venyy yli viikonlopun, pystyyköhän ajelemaan mitenkään ilman keskikonsolia/kojelautaa?? Jos vaan toimilaitteet laittaa workkimaan.
Moottorin lämpö nousee keskiväliin hyvin ja pysyy siinä, termostaatissa ei siis vikaa?? Sisältä kuitenkin aika heikko lämpenemään.
Comment