Tuulilasin pyyhkijät alkoivat sekoilemaan vuoden 1995 518i:ssä. Missä tuo pyyhkijöiden ohjainmoduli /-rele sijaitsee?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wiper-washer control unitin sijainti?
Collapse
X
-
Originally posted by Lanttu View PostTuulilasin pyyhkijät alkoivat sekoilemaan vuoden 1995 518i:ssä. Missä tuo pyyhkijöiden ohjainmoduli /-rele sijaitsee?
Tuolta löytyy..E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
-
-
Ohjainmoduli tuli hankittua, mutta kun alettiin asentamaan sitä, niin yllätykseksemme huomasimme, että takapenkin alla olevassa sulake-/releboksissa ei ollutkaan kyseistä modulia! What the...
Moottoritilassa tutkimme kuljettajan puolen sulale- & relerasian sekä oikealla puolella olevan suojalaatikon, jossa ovat mm. ECU ja ABS-ohjainlaite, mutta sieltäkään ei löytynyt. Kojelaudan alta katsottiin molemmat puolet, muttei lykästänyt. Mitä ihmettä?!
Merkkiliike ei myöskään tiennyt, missä moduli sijaitsee! Tai sitten eivät vain tahtoneet kertoa, who knows... Auto siis Suomi-auto, E34 518i, valmistettu 3/1995 ja M43-moottorilla, manuaalivaihteinen sedan.
Ohjainlaitteen osanumero on 6135 8366 381. Olisiko kellään tietoa tuon sijainnista?
Comment
-
-
Originally posted by Lanttu View PostOhjainmoduli tuli hankittua, mutta kun alettiin asentamaan sitä, niin yllätykseksemme huomasimme, että takapenkin alla olevassa sulake-/releboksissa ei ollutkaan kyseistä modulia! What the...
Moottoritilassa tutkimme kuljettajan puolen sulale- & relerasian sekä oikealla puolella olevan suojalaatikon, jossa ovat mm. ECU ja ABS-ohjainlaite, mutta sieltäkään ei löytynyt. Kojelaudan alta katsottiin molemmat puolet, muttei lykästänyt. Mitä ihmettä?!
Merkkiliike ei myöskään tiennyt, missä moduli sijaitsee! Tai sitten eivät vain tahtoneet kertoa, who knows... Auto siis Suomi-auto, E34 518i, valmistettu 3/1995 ja M43-moottorilla, manuaalivaihteinen sedan.
Ohjainlaitteen osanumero on 6135 8366 381. Olisiko kellään tietoa tuon sijainnista?
Jos meinaat sitä relettä niin sehän löytyy tai pitäisi löytyä takapenkin alta kuten pari postausta ylempänä olevassa linkissä näkyy?:thinkE90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Originally posted by bmwmtuning View PostKyllä löytyy jos laittaa eurooppa mallit myös hakuunE90 07 335D
Comment
-
-
Originally posted by Lanttu View PostTuulilasin pyyhkijät alkoivat sekoilemaan vuoden 1995 518i:ssä. Missä tuo pyyhkijöiden ohjainmoduli /-rele sijaitsee?
Minkä värinen liitin siinä ohjainboksissa on? Jos vihreä, niin ehkä se on mahdollista laittaa general modulin tilalle vihreään liittimeen. Tämä oli täyttä arvailua.Last edited by jani73; 17-09-2012, 20:59.
Comment
-
-
Modulin olivat ihan vetämällä irroitettavissa. Aluksi vaihdettiin käytetty Relay Module ja nyt viikonloppuna vielä General Modulekin, mutta pyyhkijät temppuilevat vieläkin. Näillä sateilla aika tuskaa! Välillä jatkuva pyyhintä toimii moitteetta tyyliin miltei puoli tuntia ja sitten pyyhkijät jäävät johonkin kohtaan liikerataansa... Tihkuasento toimii ajoittain OK, mutta sitten sekin tökkää yhtäkkiä. Kertapyyhkäisy välillä ihan normaali, mutta se kettuilee eniten ja jää minne sattuu kohtaa lasia...
Tuulilasin pesutoiminto toimii, mutta sitten pyyhkijät jäävät pyyhkimään ns. maailman tappiin, jollen räplää viikseä maksiminopeudelle ja siitä 0-asentoon.
Voisiko pyyhinmoottori oireilla noin? Nyt ajattelin seuraavaksi hankkia vähemmän ajetun purkuosan tilalle.
Comment
-
-
mulla tossa vuoden -90 535i:ssä on täysin sama ongelma kuin Lanttu:lla, oon kans vaihtanu noi relay ja general moduulit, oon mös vaihtanu vilkun viiksen, oon vaihtanu joka ikisen sulakkeen minkä autosta löysin ja myös pyyhkijöiden releen oon vaihtanu, eikä mikään ole auttanut, onko vika sitten pyyhkijän moottorissa? mitähän kaikkea saa purkaa edestä pois jotta saa sen koko moottorin vaihdettua?-e30 cabriolet m20b25 -86
-e30 2d m50b25 turbo -85
-e82 123d m57n2 "135d" m-sport -08
-e36 325i sedan -94
-e90 320d -06
http://instagram.com/jmarjatsalo/
Comment
-
Comment